Tw steel emerson fittipaldi

De vriend van mijn dochter vroeg mij of ik wist hoe zijn horloge te herstellen. Het is een tw steel emerson fittipaldi limited edition. Het gaat puur om de uiterlijke beschadigingen, zoals je op de foto’s kan zien is de bezel en de zwarte coating flink beschadigd. Zijn bezels.los te koop, kan t nog hersteld worden en waar en natuurlijk bij benadering wat tngaat kosten. (Is het nog waard).

Alle tips zijn welkom.




Eerlijk antwoord?
Als je al onderdelen gaat vinden dan is het horloge het niet waard. Gewoon blijven dragen, een krasje meer of minder maakt toch niet meer uit.

Eens met hierboven, en je gaat het niet los vinden. Kun je beter deze persoon een berichtje sturen en uitleggen dat het horloge nieuw nog te koop is voor 270 euro, dus of er nog wat aan de prijs te doen is. En dan kun je óf zelf onderdelen wisselen óf gewoon dat horloge gaan dragen.

Technisch gezien zou je de eea kunnen demonteren, stralen en opnieuw PVD coaten maar dit is economisch echt niet haalbaar. Alles bij elkaar ben je al gauw enkele honderden euros verder.

Een beetje karakter kan geen kwaad :facepunch: :sunglasses:

Veel beter dan met een zwarte permanent stift gaat het niet worden, tzt hem een mooi horloge laten uitzoeken.

1 like

Dit dus.
En, als het idd een blijvertje blijkt (die vriend)

Wij denken graag mee en geven tips. Vinden we alleen maar leuk.
Het serieus opknappen van zo’n TWS is gewoon niet reël, imo.

1 like

Tja ik had het ook zelf al bedacht maar wilde toch de mening van de experts op t forum:)