ik geloof dat de echte betekenis the watch in steel betekent.
mocht ik het niet juist hebben hoor ik dat graag.
hier nog een foto van een ex tw van me.
heb er eigenlijk spijt van dat ik m verkocht heb, maar ja gedane zaken nemen geen keer.
Ik zeg altijd Teeweestiel.
Ik weet dat het eigenlijk Tiedabbeljoestiel zou moeten zijn, maar als je bij de slager om corned beef vraagt op de manier zoals je het uit zou moeten spreken dan snappen ze niet waar je het over hebt.
Oooooh, kornètbief! Zèg dat dan…X( Of toeclip (teenklem) op de racefiets. Als je tóclips zegt begrijpen de meesten het niet totdat je het op z’n nederlands uitspreekt.
Dus in het geval van TWSteel doe ik maar gewoon met de meute mee.
Overigens spreek ik het TW-gedeelte altijd op
z’n
Nederlands en het Steel-gedeelte op z’n
Engelands:
TeeWee-Stiel, optie 1 was het geloof ik
JW
Ik ook!
Ik moet wel zeggen dat ik deze merknaam amper in
de mond neem, aangezien het merk mij werkelijk
niets zegt/doet.
Ach ik vind gewoon dat iedereen er eentje in de verzameling moet hebben. Het is mijn enige horloge van Nederlandse makelij en de afleesbaarheid is top. Met 45mm kan hij ook nog prima op de gewone pols…Enne de dames vinden hem vaak ook mooi…
[quote]Ach ik vind gewoon dat iedereen er eentje in de verzameling moet hebben
[/quote]
I totally disagree !
Komt er niet in bij mij.
Voorlopig niet tenminste, of ik moet compleet van smaak veranderen, of TiiWiiStiel moet met iets komen wat me kan bekoren (met automaat).
Echt waar joh? Kijk van een chronograaf of een duiker kun je dat m.i. wel zeggen, maar van een TW Steel? Ik vind dit echt een van DE exponenten van hoe het niet moet.
dreski Schreef:
Ach ik vind gewoon dat iedereen er eentje in de
verzameling moet hebben. Het is mijn enige horloge
van Nederlandse makelij en de afleesbaarheid is
top. Met 45mm kan hij ook nog prima op de gewone
pols…Enne de dames vinden hem vaak ook mooi… http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/t
wst.jpg