Tw steel kwaliteit

Ik heb in 2010 gekocht een TW steel nurenburgring chronograaf denk 50 mm groot twv 380 euro
Mijn neef heeft ook een TW steel gekocht in die tijd.
Bij beide horloge’s lagen binnen 1 jaar de wijzers los in de kast !!
Deze zijn er voor garantie opnieuw opgedrukt en gelijmd ?
Bij mijn horloge lag tot 2x toe de binnen kast los te rammelen in de buitenkast
Het horloge leek wel een rammelaar.
De eerste keer werd dit voor garantie hersteld, er waren pennetjes afgebroken volgens de horlogier. De tweede keer toen weer het hele binnenwerk los zat en lag te rammelen in de kast wilde ze mij het zelf laten betalen, middels een boze brief via de consumentenbond van dat je van een horloge van 380 euro mag verwachten dat zeker niet 2x je binnenwerk los raakt binnen 2,5 jr. werd het alsnog gerepareerd.
Maar is heden in 2013 de kwaliteit al beter geworden bij TW STEEL ?
Of zijn er nog steeds dit soort problemen ?
Ik vind het qua design wel een leuk horloge , maar iedere keer dat garantie gezeur
daar heb ik geen zin meer in, vandaar mijn vraag op dit forum.

In 2008 een TW Steel aangeschaft, nooit problemen mee gehad!

Ik heb geen TW Steel en ook nog nooit problemen gehad.:wink:

In 2009 een TW Steel aangeschaft. Heb alleen een keer het bandje moeten vervangen omdat die kapot was. Verder prima

TW-steel is überhaupt zonde van het geld… :slight_smile:

BTW, wat is een recencie?

+1 ?

Brutus Schreef:

Ik heb geen TW Steel en ook nog nooit problemen
gehad.:wink:

En ik ga er zeker nooit problemen mee krijgen. Merk voor bontkraag mannetjes.

Heb er ooit in een opwelling ééntje gekocht, een Koen Wauters Limited Dakar uitvoering…

Man wat heb ik daar een spijt van gehad, had er achteraf geen enkele klik mee, 'savonds moeilijk af te lezen, droeg hem dan ook amper…

Mijn oomzegger van 18 heeft hem van mij gekregen en is er erg blij mee.
Eerlijk gezegd heb ik meer plezier van het horloge gehad toen ik hem weg gaf dan toen ik hem had…

hcptdg Schreef:

Brutus Schreef:


Ik heb geen TW Steel en ook nog nooit problemen
gehad.:wink:

En ik ga er zeker nooit problemen mee krijgen.
Merk voor bontkraag mannetjes.

Ik heb geen TW Steel en heb daar geen probleem mee.

Hoi recencieman welkom!

Ik vind het echt niks, had er ook een om naar mijn werk,
nou 's avonds lag echt alles los in de kast en garantie ho maar :frowning:
En er stond toch echt shockproof op…

Ik snap er nog steeds niets van want ik werk nog wel
met een luchtgeveerde hamer, moet kunnen toch?

mvg

Ik heb er lange tijd over getwijfeld een te kopen, maar elke keer als ik erna stond te kijken dacht ik: mwah, nee. Ik weet niet wat, maar in t echt mis ik dr iets aan. Terwijl het op foto’s heel wat lijkt. Nu ik hier wat langer op t forum zit ben ik toch wel in gaan zien dat je vooral betaald voor de naam.
De kwaliteit schijnt toch niet je van het te zijn. Voor dat geld kun je beter kijken naar wat anders. Seiko maakt bijvoorbeeld ook grotere horloges. Ook onder de Pulsar vlag. Dan zou ik liever daar voor gaan. Of kijk hier eens voor echte dikke klokken: http://www.seriouswatches.eu/brands/android.html#/page/1
Mocht je toch een TW lookalike willen, dan ben je met een oozoo voor 3 tientjes klaar:D.

Gr wouter.

Ps, welkom in ons midden.

Albranius Schreef:

BTW, wat is een recencie?

BTW, wat is een nurenburgring?

volgens mij bedoelt ie dit:


:wink:

Dan zou ik voor dat geld een Barbos doen…

https://www.google.nl/search?q=yw+steel+nurenburgring&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=oBnCUfTWI8yd0wXYhoGoDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1745&bih=834#facrc=_&imgrc=BVAcYoruRVXXiM%3A%3BusYq-12zvOZwaM%3Bhttp%3A%2F%2Ftwsteel.horloges-actueel.nl%2Fimages%2Fcollectie%2FTW24H_l.jpg%3Bhttp%3A%2F%2Ftwsteel.horloges-actueel.nl%2Fcollectie%2Ftwsteel_tw24H.html%3B468%3B619

dit is het horloge waar ik het over heb.

krijg ook sterk de in druk dat je heeeel veeeel voor de naam TW steel betaald,
denk als je een gekloonde koopt voor een paar tientjes dat je zelfs een betere kwaliteit hebt, want kom op de wijzers die binnen 6 mnd. van de asjes vallen, het binnenwerk wat helemaal los ligt te rammelen in de kast, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt zelfs niet met een horloge van 35 euro.

TW Steel is naar mijn bescheiden mening een goed voorbeeld van hoe je met heeeeeel veel marketingbudget een zeer matig product kunt ‘hypen’ en voor een veeeeel te hoge prijs succesvol in de markt kunt zetten. Nooit geneigd geweest om er een te kopen. Vind eigenlijk geen enkel TW Steel-model echt mooi en voor hetzelfde geld koop je een ‘echt’ horloge.
Maar succes met het jouwe!

Ik denk dat hij de Nürburgring bedoeld in Duitsland. Dat is een bekend race circuit waar ook speciale uitvoering TW steel voor gemaakt is.

TagEd Schreef:

TW Steel is naar mijn bescheiden mening een goed
voorbeeld van hoe je met heeeeeel veel
marketingbudget een zeer matig product kunt
’hypen’ en voor een veeeeel te hoge prijs
succesvol in de markt kunt zetten. Nooit geneigd
geweest om er een te kopen. Vind eigenlijk geen
enkel TW Steel-model echt mooi en voor hetzelfde
geld koop je een ‘echt’ horloge.
Maar succes met het jouwe!

Tja dat hebben ze toch mooi van Rolex afgekeken. Rolex is welliswaar van een veel betere kwaliteit maar de winstmarge zal gelijk zo niet hoger zijn.

hcptdg Schreef:

Brutus Schreef:


Ik heb geen TW Steel en ook nog nooit problemen
gehad.:wink:

En ik ga er zeker nooit problemen mee krijgen.
Merk voor bontkraag mannetjes.

Hé geen bontkraag? :smiley: