TW Steel Maverick

Kwam deze vandaag tegen. Erg nice moet ik zeggen:

http://www.twsteel.com/eu/maverick.html#/page/1

Erg Panerai maar goed getroffen vind ik zelf!

1 like

Ik zag hem van de week ook een keer ergens voorbij komen, en moet zeggen dat ik hem erg geslaagd vindt.

Paar swordhands erop en helemaal klaar

Nice, alleen spijtig dat het haakje om hem aan de muur te hangen niet wordt meegeleverd :grinning:

4 likes

Alleen jammer van de prijzen weer bij TW Steel …

Ziet er idd goed uit, maar zou persoonlijk mijn centjes daar niet aan uit geven. Voor hetzelfde geld of minder heb je saffierglas en hetzelfde uurwerk of beter.

1 like

Jongens, dit is toch het tigste 13 in het dozijn horloge van TW steel? Van mij mogen ze allemaal op een hoop worden geschoven. Er hadden van de grondstoffen zoveel andere nuttige voorwerpen gemaakt kunnen worden.

3 likes

Heb je wel gelijk in, maar er zijn zo veel modellen /merken die op mekaar lijken.
Toch vind ik de TW steel altijd wel wat hebben.

Ja ze hebben zeker wel wat. Maar de prijzen worden steeds straffer helaas…

Idd de prijzen zijn niet leuk meer.
Ook een van de rede dat ik ze tegenwoordig links laat liggen.
Voor het geld kun je kwalitatief meer en beter krijgen.

Zitten wel een paar leuke tussen in de serie. TW weet van prijzen, wie weet komt er eens een leuke kortingsactie en kan je hem goedkoper meenemen.

Beter slecht gejat…

op kijktweedag binnenkort.

Misschien, we gaan het zien.

Ik vind dat ze voor dit prijs niveau gewoon saffierglas moeten leveren. Zeker met zo’n mega klok van 48mm!

Een gemiddelde (gewone) horlogekoper, heeft nog nooit van saffierglas gehoord. Een gemiddelde (gewone) horlogekoper, koopt een horloge vaak vanwege het uiterlijk.Wij “aficionado’s”, kijken met een hele andere bril naar horloges. Bij TW-STEEL weet men dit heel goed.

Ken de collectie van TW Steel niet heel goed en ga me daar ook zeker niet in verdiepen. Maar dit is wat anders dan wat ik tot nu toe wel 'ns zie van TWS. Toch kan ik hier nog steeds niet heel enthousiast van worden. En idd, voor deze prijzen heb je een aantal heel wat aantrekkelijker alternatieven. Dit merk richt zich dan ook niet op horlogeliefhebbers, maar op modehorlogekopers. En waarom ook niet? Daar zijn er heel wat meer van en ze zijn een stuk minder kritisch! :wink:

Ja dat modemerk publiek is idd een stuk minder kritisch. Het moet goed smoelen en er moet een leuke naam op staan die veel mensen kennen. Dan zit je bij TW Steel goed.

Maar ze hebben ook wel een goede marketing en ik heb zelf 2 tw steel Dakar 2015 en de David Coulthard met 2824 eta uurwerk.
Geweldige afwerking en goede kwaliteit.
EN Nederlands waar we trost op moeten zijn.
AMEN

1 like

Ja, da’s marketing hè? :wink: