Ongeveer één maand geleden is mijn vader overleden en heb ik een horloge geërfd. Ik heb absoluut geen verstand van horloges en heb er ook nooit één gedragen. Dit leek me een mooi moment om daar mee te beginnen.
Mijn vader kreeg het horloge van Tim Coronel als relatiegeschenk.Het betreft: TW Steel limited edition Dakar 2012 (TW909). (Ik mag als nieuwe gebruiker geen links posten, sorry)
Het horloge is nooit door iemand gedragen en de beschermende folie velletjes zitten er nog op. Nu staat er in de handleiding dat ik de tijd kan verstellen door het kroontje los te draaien en dan dmv het knopje de tijd verstellen. Echter wanneer ik dit doe, gebeurd er niks. Wel lopen de wijzers van het horloge gewoon.
Weet iemand hoe dit kan komen? Doe ik iets fout, is er iets stuk? Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank!
Mooi erfstuk Berend, heb zelf de ‘kleinere’ 908 (45mm) versie. Is ook de enige TW waar ik de volle mep voor heb betaald.
Hij staat te koop, omdat ik de collectie een beetje in toom moet houden. Een TW die ik echt oprecht gaaf vind.