tw steel

Ben nu ongeveer een week op deze site (die geweldig leuk is) ik heb veel gelezen.
Maar ik zie niets over TW Steel is dat een not done merk?
Ik vind ze persoonlijk wel mooi.

Als jij het mooi vind, is het toch goed?

Is iig een merk dat duidelijk zijn eigen koers vaart met grote, opvallende horloges.

Not done is een tikkie overdreven, maar ze worden doorgaans door de modale forumbezoekers nu niet direct aangemerkt als pareltjes der haute horlogerie. Veel looks en niet al te veel inhoud.

hans

Ik vind ze ewl netjes,
maar nu ben ik ook wel van het opvallende! :stuck_out_tongue:

Marvin

EWLH

Geloof dat medeforummer Dreski er erg over te spreken is. Ben zelf niet zo’n voorstander van dit soort horloges.

watchtoolscn Schreef:

EWLH

Heb jij toevallig een Hema horloge?

Mijn vrouw is er ook over te spreken want sinds ik er een heb ben ik nog maar weinig te laat geweest als er een afspraak was.

Het zijn gewoon leuke modellen en het is nog een Nederlands merk ook. Hoort gewoon in een mooie collectie. :wink: Ik heb er maar één hoor maar twee verschillende banden. :smiley: Zeer goed afleesbaar ook.

Ik vind het een merk dat me niet kan bekoren. Dat is persoonlijk, maar hou niet van die oversized horloges zoals TW-Steel en bv U-boat. Bovendien is het qua techniek al helemaal niets bijzonders.

Maar ieder het zijne.

niks mis mee als je er van houdt

Ik dacht dat TW Steel het model gewoon gekopieerd/nageaapt had van U-Boat (alleen zit de kroon bij de U-Boat links). En U-Boat gebruikt (gemodificeerde) ETA uurwerken.

Gr. ML

FreekNB Schreef:

Ik vind het een merk dat me niet kan bekoren. Dat
is persoonlijk, maar hou niet van die oversized
horloges zoals TW-Steel en bv U-boat. Bovendien is
het qua techniek al helemaal niets bijzonders.

Maar ieder het zijne.

Oversized? Ik heb het 45mm model dat is vandaag de dag klein te noemen…

is best een leuk merk, ik heb er twee gehad.
heb ze verkocht, en niet omdat het geen goed horloge zou zijn, maar ik kon niet wennen aan die enorme schroefkroon die steeds in je hand loopt te prikken.
grt arie.

Ik vind het niks, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ze zijn te groot en niet zo interessant.
Maar als het nu een Zlatoust duiker zou zijn (meer dan 60 mm doorsnee, zonder kroon!), werd het alweer heel anders:D

http://www.netgrafik.ch/zlatoust-diver-2.htm

Elk merk is ok…als het maar geen nepper is.
en als TWsteel jou een fijn gevoel geeft dan ga je er toch lekker voor.
Mijn klokken zijn het ook niet maar daarintegen plas ik ook stevig over een rolex heen…kortom je bepaald zelf wat je mooi vind.

maar daarintegen

plas ik ook stevig over een rolex heen…

Hoebedoelu??
met dit soort opmerkingen moet je tegenwoordig voorzichtig zijn.
voor je het weet heb je een taakstraf, of mag je niet meer in je eigen woonplaats wonen. :smiley:

rombo

rombo319 Schreef:

maar daarintegen

plas ik ook stevig over een rolex heen…

Hoebedoelu??
met dit soort opmerkingen moet je tegenwoordig
voorzichtig zijn.
voor je het weet heb je een taakstraf, of mag je
niet meer in je eigen woonplaats wonen. :smiley:

rombo

Tja hij kan plassen wat ie wil maar hij is toch lekker waterdicht. :wink:

Pisdicht? Hoeveel atmosfeer is dat?