TW Steel

Ja en ze zijn waterdicht goed met zeilen

Heb je foto’s @Dick100?
Daar zijn we dol op hier…

Lekker dragen wat je zelf mooi vindt maar … foto’s :wink:

1 like

Uurwerkjes zijn vrij basic; de kastconstructies zijn solide en degelijk, maar je moet er wel de polsen voor hebben met hun kastdiameters… …foto’s altijd goed! :+1:

2 likes

5 likes

Er is ook een speciaal TW Steel Only topic:

1 like

Welkom op het HF Dick! Kom maar op met je foto’s. Wel als het kan iets betere belichting en scherpte want we willen graag alle details zien.

3 likes

12 likes

Super, dankjewel!

Er zit een ronda 5030 d uurwerk in

2 likes

Ronda is prima.

1 like

Dat Rhonda uurwerk is een prima uurwerk. Gebruiken ook veel andere merken als ze ‘Swiss Movement’ op de wijzerplaat of de achterkant willen zetten.

Ik heb zelf 9 TW Steel horloges. Ze hebben hun eigen charme; kloeke horloges in het algemeen.

2 likes

Wat een geweldige collectie ik ben hier wel
jaloers op dank

2 likes

Dank je Dirk. Wat anderen in dit topic je willen meegeven is dat jij zelf bepaald wat mooi is of niet.

Wat ze ook bedoelen is dat als de rest iets anders vind ze dat als goede burgers bij de politie bij de gevonden voorwerpen moeten afgeven :wink:

2 likes

Ja dat is ook zo fijn dat jij ook een liefhebber bent van tw steel mooi

2 likes

Maar het is ook zeker leuk om regelmatig in het algemene topic “Wat dragen wij vandaag?” te kijken. Je komt dan soms op leuke ideeën voor een ander horloge. Ook leer je vele soorten en (soms onbekende) merken horloges kennen.

Ik wens je een fijne tijd toe op het Horloge Forum!

1 like

Dank je wel dat is top dat je mij wegwijs maakt dank

1 like

Leuke Chrono, de oranje band staat goed bij de wijzers.

1 like

Ik kwam zojuist dit topic tegen en ineens bedacht ik me dat ik nog ergens een TW Steel had liggen. Dus ik ben even op zoek gegaan. Hij lag in mijn nachtkastje. Volgens de factuur is het een TW6 en heb ik gekocht in 2006.

Dit horloge heb ik toen gekocht doordat de oversized U Boats erg hip waren en dit er enigszins bij in de buurt kwam, vond ik toentertijd.

Deze TW Steel is met me de hele wereld over geweest dus wat sentimentele waarde heeft het zeker. Dragen doe ik echter niet meer (moet ook een nieuwe batterij in). Nu vind ik hem veel te groot voor mijn pols.

Wat wij van TW Steel vinden? Dat is totaal niet belangrijk. Als jij het mooie horloges vindt en je hebt er plezier van, dat is alles wat telt!

Persoonlijk draag ik hem dus niet meer, maar ik heb er wel heel veel plezier van gehad!

Maarreuh… nu zijn we wel heel nieuwsgierig naar jouw TW Steels. Plaats even een fotootje :grin:

4 likes

Nog een tw steel

3 likes