Twan

Zopas aan @Twan aka het gezicht achter de geweldige ‘Mannen van de tijd’ podcasts een prachtig vintage uurwerk verkocht. Door de huidige corona maatregelen kon ik hem helaas niet zelf face to face afleveren… Maar, ik kan echter wel stellen dat de communicatie uiterst vlot verliep en dat de betaling netjes werd overgemaakt zoals afgesproken. Niks dan positiefs dus!

Heel veel succes gewenst met je nieuwe aanwinst en nogmaals bedankt voor de vlotte deal!

1 like

Een pluim voor @Twan. Onlangs een hele jonge Hamilton Khaki Mechanical van hem overgenomen voor een schappelijke prijs. Bakje koffie, over horloges gebabbeld, en over zijn podcasts (Mannen van de tijd). Gevraagd of hij nog de factuur kon nasturen ter completering van de documentatie. Geen probleem. Sympathieke en betrouwbare verkoper met passie voor horloges. Aanrader!

2 likes

Afgelopen week een prachtige Oris gekocht via @Twan die hij verkocht voor @De_Guru.
Geen woord overdreven in de advertentie mbt de staat van het horloge. Letterlijk niet van nieuw te onderscheiden. Ben er erg blij mee! Bedankt heren :slight_smile:

1 like

Prettige deal met deze enthousiaste HFer gedaan afgelopen week. Erg leuk om met deze liefhebber kennis te maken.
Succes met je podcast avontuur Twan. :sunglasses::+1:

1 like

Op een erg prettige manier kennis gemaakt met Twan en mijn eerste “echte” horloge kunnen kopen. Top verkoper!

1 like

Goeie deal gesloten met @Twan, prettige verkoop, goed contact en netjes betaald. Aanrader!

1 like