In ieder geval zoeken op “vendo SAWC Albatros”.
Ik vermoed tenminste dat je die bedoelt.
Als je alleen zoekt op “vendo SAWC” vang je ook de andere uitvoeringen.
Om op de verkooprubrieken van de Spaanse fora te kijken moet je je in de meeste gevallen aanmelden.
Op Ebay.es staat op dit moment een limited SAWC te koop.
Het is blijkbaar niet verkeerd ebay.es in de gaten te houden.
Op dit moment kan ik je ook niet verder helpen.
In ieder geval succes met je zoektocht. Er zijn zeker forummers die op Relojista.com meelezen.
groeten,
Han
Ik krijg zo snel niet de horloges gevonden. Op het WUS forum is er wel een topic over maar dat zegt niet veel goeds over het Spaanse TWCO. Misschien kun je het daar ook vragen?
Is de introductie van het nieuwe TWCO maar ze gaan al snel over op het oude TWCO en de problemen. Maar misschien zijn er wel mensen die er 1 hebben of weten waar ze nog te koop zijn.
Op het WUS forum is er wel een topic over maar dat zegt
niet veel goeds over het Spaanse TWCO.
link gelezen, maar 't zegt genoeg over de vorige eigenaar van TWCO, niks over de kwaliteit van het horloge.
ik ga er vanuit dat het met de kwaliteit wel goed zit en met de vorige eigenaar heb ik niets van doen, al is 't wel érg lullig voor de oude klanten die wél bestellingen hadden lopen.
dus: wie nog een mooie spaanse TWCO ergens in de wereld weet te liggen, brand los!!
/edit: tevens ben ik wel benieuwd wat de
(eventuele) link SAWC > TWCO is
De link is de heer José San Antonio, de man die een groot aantal ontevreden mensen heeft achter gelaten o.a. op het Spaanse forum www.relojistas.com. Hij heeft een aantal gedeeltelijk aanbetaalde horloges nooit geleverd.
/edit: tevens ben ik wel benieuwd wat de
(eventuele) link SAWC > TWCO is
De link is de heer José San Antonio, de man die
een groot aantal ontevreden mensen heeft achter
gelaten o.a. op het Spaanse forum www.relojistas.com. Hij heeft een aantal
gedeeltelijk aanbetaalde horloges nooit geleverd.
SAWC en TWCO zijn dus 2 verschillende merken/horloges met destijds wél 1 eigenaar als ik 't zo begrijp.
En die eigenaar was niet zo zakelijk als zou moeten…
Duidelijk, leer ik hier ook weer eens wat
Een mooie TWCO is nog steeds welkom, zijn er hier wat spaanse horlogeforumbezoekers die me wat verder kunnen helpen?
Beetje off topic, maar ik zie deze ‘reactie’ wel
vaker langskomen. Wat betekent dit nou?
betekent dat hij een post zou zetten, de text weer heeft verwijderd en een “.” achterlatend omdat de post opzich niet verwijderd kan worden.
vraag me wel af wat er stond…