TWCO de "oude" spaanse variant

Zoals enkelen weten heb ik de nieuwe TWCO aangeschaft, dit klokje moet nog aankomen…dit zal medio december zijn.

Maar…het was me bekend dat Robbert (de huidige eigenaar van TWCO) dit merk overgenomen heeft.
Het was nml. een spaans horlogemerk.

Nu lijken de oude én huidige TWCO’s wel erg op elkaar, en ik heb eigenlijk wel zin om óók een “oude” ofwel spaanse TWCO te hebben.

Nu is m’n spaans niet al te goed en met wat zoekwerk kom ik ook niet ver.

Wie is handig met zoeken en/of weet een spaanse TWCO te vinden of weet wat sites waar je ze nog te koop zijn…gebruikt of nieuw boeit me niet echt

In ieder geval zoeken op “vendo SAWC Albatros”.
Ik vermoed tenminste dat je die bedoelt.
Als je alleen zoekt op “vendo SAWC” vang je ook de andere uitvoeringen.
Om op de verkooprubrieken van de Spaanse fora te kijken moet je je in de meeste gevallen aanmelden.

Op Ebay.es staat op dit moment een limited SAWC te koop.
Het is blijkbaar niet verkeerd ebay.es in de gaten te houden.

Op dit moment kan ik je ook niet verder helpen.
In ieder geval succes met je zoektocht. Er zijn zeker forummers die op Relojista.com meelezen.
groeten,
Han

@Han R

nu ben ik even de draad kwijt!!

Een SAWC Albatros (of varianten), wat heeft dat met TWCO te maken?!?

als ik 't logo van SAWC zie dan strookt dat niet met TWCO

hieronder een plaatje van wat spaanse TWCO’s met eenzelfde logo (bovenin) als de huidige nederlandse TWCO

om nog even terug te komen op TWCO:

dit is wat ik dan nog zoek:
en het logo is TWCO, alsmede dat blauwe logo onderin de wijzerplaat

of zoiets…

of

Ik krijg zo snel niet de horloges gevonden. Op het WUS forum is er wel een topic over maar dat zegt niet veel goeds over het Spaanse TWCO. Misschien kun je het daar ook vragen?

@Jordi91

heb je een linkje naar dat stukje op WUS??
kan 't niet vinden…

/edit: tevens ben ik wel benieuwd wat de (eventuele) link SAWC > TWCO is

http://forums.watchuseek.com/f2/introducing-twco�-technical-watches-theres-new-kid-block-762095-print.html

Is de introductie van het nieuwe TWCO maar ze gaan al snel over op het oude TWCO en de problemen. Maar misschien zijn er wel mensen die er 1 hebben of weten waar ze nog te koop zijn.

Jordi91 Schreef:

Op het WUS forum is er wel een topic over maar dat zegt
niet veel goeds over het Spaanse TWCO.

link gelezen, maar 't zegt genoeg over de vorige eigenaar van TWCO, niks over de kwaliteit van het horloge.
ik ga er vanuit dat het met de kwaliteit wel goed zit en met de vorige eigenaar heb ik niets van doen, al is 't wel érg lullig voor de oude klanten die wél bestellingen hadden lopen.

dus: wie nog een mooie spaanse TWCO ergens in de wereld weet te liggen, brand los!!

Popma Schreef:

/edit: tevens ben ik wel benieuwd wat de
(eventuele) link SAWC > TWCO is

De link is de heer José San Antonio, de man die een groot aantal ontevreden mensen heeft achter gelaten o.a. op het Spaanse forum www.relojistas.com. Hij heeft een aantal gedeeltelijk aanbetaalde horloges nooit geleverd.

lencoth Schreef:

Popma Schreef:

/edit: tevens ben ik wel benieuwd wat de
(eventuele) link SAWC > TWCO is

De link is de heer José San Antonio, de man die
een groot aantal ontevreden mensen heeft achter
gelaten o.a. op het Spaanse forum
www.relojistas.com. Hij heeft een aantal
gedeeltelijk aanbetaalde horloges nooit geleverd.

SAWC en TWCO zijn dus 2 verschillende merken/horloges met destijds wél 1 eigenaar als ik 't zo begrijp.
En die eigenaar was niet zo zakelijk als zou moeten…

Duidelijk, leer ik hier ook weer eens wat :wink:

Een mooie TWCO is nog steeds welkom, zijn er hier wat spaanse horlogeforumbezoekers die me wat verder kunnen helpen?

.

lencoth Schreef:

.

Beetje off topic, maar ik zie deze ‘reactie’ wel vaker langskomen. Wat betekent dit nou?

dmc Schreef:

lencoth Schreef:

.

Beetje off topic, maar ik zie deze ‘reactie’ wel
vaker langskomen. Wat betekent dit nou?

betekent dat hij een post zou zetten, de text weer heeft verwijderd en een “.” achterlatend omdat de post opzich niet verwijderd kan worden.
vraag me wel af wat er stond…

@Popma
Allereerst excuses voor het door mij veroorzaakte misverstand.
Gelukkig is een en ander inmiddels opgehelderd.
Mijn bron was de volgende post: http://www.relojistas.com/threads/5436-Reedición-quot-Albatros-quot-de-TWCO-Huele-fatal
Ik heb inmiddels begrepen dat u een échte TWCO zoekt en niet een voorganger van SAWC.

Groet,
Han

edt: typo