TWCO Salvage Diver

Ik heb de rotor in mijn Damasko nog nooit gehoord. In mijn Hamilton Intra Matic hoor ik de 2892 rotor wel af en toe maar dat is een plat dun dress klokje dus dat is van nature wat minder goed geïsoleerd.

Ik hoor 'm normaliter ook nooit, maar als je het horloge ff lekker aanzwiept terwijl je 'm bij je oor houdt dan hoor je de rotor flink ‘klappen’. Ach zal wel de welbekende Duitse kwaliteit zijn :joy:

1 like

zit je al aan het bokbier?

Alsof jij hem nooit ff aanzwiept en bij je oor houdt…

5 likes

Yup je kent me zolangzamerhand toch :sunglasses:

2 likes

Zo had ik 'm nog niet gelezen…hahahaha :laughing:

(dirty mind logie!)

A dirty mind Is a joy forever

1 like

Wat een dikzak!

Fatboy!

Ik vindt de TWCO en AEVIG beide mooie horloges, alleen is voor mij de plaatsing van de datum bij de TWCO een no go en persoonlijk houdt ik ook niet van saffier wat zo vertekend als je het horloge schuinhoudt.
Toch een voorkeur voor de horlogeforum limited.

groetjes Lenno

1 like

Vind TWCO gemiddeld 300 euro te veel voor wat het biedt…

2 likes

Deze heb ik laatst gespot bij Hansie Kraay om de pols.
Ziet er leuk uit maar is te groot, miyota uurwerk en is te duur voor wat het is.

Komt ie; saai, lompe kast, dikkere minutenwijzer dan urenwijzer?, enorme vertekening horlogeglas onder een hoek, glazen bodem op een duiker en naar verhouding te dikke kronen.

Voor de rest wel aardig…:face_with_thermometer:

1 like

Ik vind hem behoorlijk goed gelukt, ziet er mooi clean uit. Heb zelf de sea rescue diver en ben erg de spreken over de kwaliteit en bouwwijze. Ik zou de salvage diver best aan mijn collectie willen toevoegen, ben alleen niet zo te spreken over de prijs die vind ik te hoog hij zou in mijn ogen meer in €500 @ 600 range moeten zitten.

1 like