Twee heel mooie vintage duikers te koop op TZ-UK

Zomaar, op zondagavond kom je dit tegen! En dat is toch wel erg leuk. Niet echt goedkoop, maar wel de moeite waard!

Menno


vraagprijs GBP 320 en onderhandelbaar, denk ik

en deze voor EURO 740. Veel enthousiaste reacties, dus snel weg, denk ik.

Holy shit! X( Inderdaad twee schitterende klokken!
Het ingetogene van de Tissot spreekt mij het meeste aan. Maar van die Enicar ga ik ook absoluut kwijlen!

Menno, je neus voor horloges is geweldig. Een sherpa is er één met een prachtig verhaal. De tissot is volgens richard askham een aanrader als men een goede entry level valjoux 77xx zoekt. Wat zou de bodemprijs zijn?

320 pond is zo’n 365 euro momenteel. Tussen de 330 en 350 (euro) inclusief paypal en verscheping (12 pond vanuit GB) moet haalbaar zijn. Doe een bod van 285 pond en kom uit op 300 pond.

Ik ben zelf niet in de markt deze maand. Ik moet mijn geld aan andere dingen uitgeven (klassieke auto’s en APK… en er heeft iemand zijn boodschappenkarretje in de deur van mijn vrouws Saab geparkeerd X(; claimen bij de verzekering heeft niet zoveel zin)

Menno

740 euro is effe te veel. Anders had ik graag die Enicar toegevoegd. Ben nog steeds op zoek naar iets dergelijks. En dit is een prachtexemplaar.

De vraagprijs voor de Tissot is verlaagd tot 300 GBP… Dus een bod van 275 of nog iets lager hoort tot de mogelijkheden! Op de ATG site staat het automatische broertje met Lemania uurwerk te koop voor 1175 GBP! Uiterlijk zijn de horloges nagenoeg gelijk.

Menno

De Tissot staat op WUS voor 500$ of is dat een ander?
Is trouwens wel een mooie vintage.

mvg, Frans