Ik kan vooralsnog geen enkele reden bedenken om twee horloges te dragen. Bovendien ben ik een ‘linksdrager’ en draagt een horloge aan mijn rechterpols niet fijn.
Begin juni dit jaar had ik een korte vakantie in Schotland en tijdens de terugreis per vliegtuig naar Schiphol (a’dam) droeg ik ook (tijdelijk) 2 horloges.
Aan mijn linkerpols een Oris Miles Davis Chronograph en aan de rechterpols een Rotary (limited) horloge.
De Rotary (met een luxe watchwinder) had ik in Glasgow gekocht en om te voorkomen dat dit horloge in de bagage kapot zou gaan (ook een beetje voor de douane…) droeg ik dit horloge aan de rechterpols.
De Oris stond op de Engelse tijd en de Rotary op de Nederlandse tijd (1 uur later).
Eenmaal thuis gekomen, de Rotary van de rechterpols gedaan, omdat het toch vreemd aanvoelde.
misschien even aan daisy vragen jus, die krijgt ze wel op de foto.
ik heb je ook wel met twee horloges zien lopen.
grtjes je maat.
blijft een raar gezicht, en rechts draagt een horloge ook niet fijn.
ik kan me voorstellen dat je een horloge extra draagt als je wilt zien of hij goed tijd houd ofzo, maar dan wel thuis…
vind het een beetje patserig, moet iedereen zien dat je zoveel geld hebt dat je niet meer weet wat je ermee moet?
Dan hebben jullie nog niet gezien hoe de horloges om zijn enkels staan
:} :+