Twee horloges gelijktijdig dragen: soms wordt dat hier op het forum weleens halfschertsend geopperd.
Ik had het nog nooit in het echt gezien, tot 16 oktober j.l in mijn favoriete kookprogramma, “Lanz kocht” op het ZDF.
Mario Gamba (geen grap), een sterrenkok afkomstig uit Italië maar nu met een restaurant in München, staat daar te koken met twee horloges, één aan elke pols.
Ik blijf het een maf gezicht vinden.
ik ook, bovendien zit bij mij een horloge rechts heel onnatuurlijk
Diego Maradonna heeft bijna altijd 2 horloges en dat zijn geen zuinige horloges!
En dan te bedenken dat koks helemaal geen horloges mogen dragen tijdens hun werk!
2 horloges tegelijk is voor kampers.
hcptdg Schreef:
1 horloge: je bent normaal
2 horloges: je bent een kamper
meer horloges: je bent een tycoon
In mijn pubertijd wel een tijdje gedaan. Beide aan dezelfde arm. Geen aanrader.
Bernard Schreef:
hcptdg Schreef:
1 horloge: je bent normaal
2 horloges: je bent een kamper
meer horloges: je bent een tycoon
@ 2 horloges: je bent een kamper (of een coke snuivende, mislukte voetbalcoach die in het verleden onnavolgbare acties met de bal kon uitvoeren… )
Ik zie sommige scheidsrechters (voetbal) wel eens aan elke pols een horloge hebben, dat kan op zich nog wel eens functioneel zijn…voor de rest vind ik ook een raar gezicht…
ik moet zeggen dat ik het soms doe…
begrijp me niet verkeerd, ik vind t een idioot gezicht maar puur uit practische overweging.
als ik op zondag naar mn studentenhuis ga zie ik er liever idioot uit dan een horloge in mn rugzak te gooien met de kans dat ie stuk gaat.
Ah, op kot
Ik had een poosje terug een bezoek aan Zwitserland (Dubuis, JLC, AP) en heb daar een paar dagen met 4 horloges tegelijk om de polsen gelopen.
Wilde ze namelijk niet in de auto laten liggen…
Scheidsrechters zijn per definitie enge mensen
Om alle horloges voldoende draagtijd te gunnen doe ik niet anders…en dan wissel ik ook nog een paar keer per dag…wellicht zou een horloge winder een uitkomst zijn???
Zelf een wristshot maken van beide polsen is me nog niet gelukt…
groet, landrover110
Ik denk dat ie zo twee verschillende kook-tijden bij kan houden… i.o.d.
vanaf vandaag ga dan maar 4 horloges dragen…3 is niet in evenwicht…
Ik heb van de week iemand in de trein betrapt met twee horloge om. Dat kon ik nog net zien in de mouwen van zijn jas. Het is misschien handig in het buiteland, als je het thuis front moet bellen weet je hoe laat het daar is.
Koop dan een GMT
Ik vind het geen gezicht en het draagt ook gewoon niet fijn aan m’n rechterpols.
Soms heb ik er twee om. Als ik bij de spinningles een horloge met hartslagmeter wil dragen.