Twee om elke pols vind ik zelf niets, maar als jij het wel doet, dikke prima!
Ik heb zelf ook een Apple Watch. Die wissel ik af met gewone horloge’s. Soms dagelijks en soms komt de appel enkel dagen/weken niet van z’n plek.
Een keer op vakantie had ik ze allebei om, een om elke pols. Mijn vrouw vond dat ook vreemd. Ik heb toen de zwarte apple watch met zwarte band om m’n enkel gedaan toen wilde helemaal niet meer naast me lopen.
Ik draag mijn Garmin graag om mijn conditie te monitoren. Dat gaat helaas ten koste van de draagtijd van de reguliere horloges. Twee horloges vind ik wat gek ogen, maar als je dat geen probleem vind, waarom stoppen bij 2?
Tijdens sporten en slaap de garmin om de activiteit en slaap te monitoren/tracken. Aan die info heb je soms wel wat.
En vanaf het kan wordt deze dan gewisseld voor de “echte” horloge, al moet ik toegeven dat slapen een groot onderdeel van mijn tijdsbesteding is wanneer ik niet aan het werk ben
Double-wristing is kut, het maakt niet uit wat je double-wrist. Je vrouw heeft gelijk, het is een beetje raar. Bovendien is het geen porem, naar mijn mening.
Stormin’ Norman is er ook al niet meer, de spoeling wordt dun.
Maar goed, TS moet doen wat ie niet laten kan. Ik zag hier ook al iemand in het topic een foto van twee strengen anal beads en zo’n rubberen ringetje om z’n pols posten, dus het kan altijd gekker.
Ik heb nog geen Smartwatch, maar áls ik die zou hebben dan zou ik hem dragen tijdens het trainen, om de data als hartslag/saturatie/etc te zien. Klaar met trainen? Dan weer een “gewone” om
Het zijn geen G Shocks.
Ik wil alleen digitale atoomklok-tijd.
En ook geen mobiele pc om mn pols, ik blijf liever off-grid, en betalen doe ik met mn bankpas, al moet ik zeggen dat die apple horloges wel werken aan de bankautomaat in tegenstelling tot die mobiele telefoon-rommel.
Ik hoef ook geen bergbeklimmer- of duikhorloges terwijl ik gewoon op 0 NAP meter ben.
Als ik toch moet kiezen zou ik die Apple stalk uitpeilding afdoen en kiezen voor dat echte horloge ook al heeft ie wijzers.
Vrouwen hebben weer gelijk!
Groet!