Ik vind het er niet uitzien, maar goed, dat is mijn mening. Gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Nou nou, ik hang nog niet erg lang rond op het forum, maar velen onder jullie hebben jullie meningen nogal klaar zeg.
Topicstarter vraagt ook wel wat men er van vindt, maar misschien kan er wat genuanceerder gereageerd worden.
Zelf draag ik ook geregeld een mechanisch horloge en een smart band die ik eigenlijk altijd om heb, deze gebruik ik voor meldingen van mân telefoon, maar bijvoorbeeld ook als wekker zodat mijn vrouw niet wakker wordt. Die vind ik dan ook dermate praktisch dat ik hem om hou en tegelijkertijd vind ik een âechtâ horloge gewoon mooi om te dragen.
Overigens, iemands armbanden afdoen als anal beads is wel erg min en puberaal. Een wat volwassener en toleranter houding zou meer op zijn plaats zijn.
Draag je ze echt tegeljjk?
Dat is nogal âclose mindedâ.
Af en toe wat kleurrijk taalgebruik houdt het grappig.
Zeker
Hmm, jouw definitie van âclose mindedâ verschilt waarschijnlijk van de mijne. Als iemand zoân armbandje om wil doen, dan vind ik dat prima en zal ik daar niet zomaar een oordeel over vellen, laat staan op zoân manier.
Laat eenieder lekker in zijn of haar waarde.
Wil je met airpods in een klassieke auto zitten⊠prima.
Wil je twee horloges om je pols hangen, prima.
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt!
Is het gek? Wat is gek? Als gek is âiets wat andere niet doenâ, ja dan is het gek.
Wel grappig allemaal.
Maar vroeger was een Roze overhemd en armbandjes ook gek voor mannen.
Dus gewoon even wennen denk ik.
Ik vind het gewoon makelijk en leuk.
Mijn punt is dat âanal beadsâ niet per definitie verkeerd zijn.
Topper!
Ja dat heeft hij goed bekeken, dan is het 2x zo vaak tijd voor coke
ik draag maar 1 horloge. En die smart watches, ik heb het gehad maar toch maar niet. Ik heb een telefoon die dat allemaal doet. Die staat ook gewoon op stil. Enkele momenten van de dag kijk ik ernaar en bel iedereen terug op het moment wanneer ik tijd heb. net zoals whatsapp etc. Mail doe ik sâmorgens.
Zo heb ik tijd om de rest te doen dat ik moet doen en ben geen slaaf van dat ding. Lang genoeg geweest. Ga ik sporten en meet ik mijn hartslag, wel, vinger tegen de slagader en 60sec tellen.
Dus gewoon 1 horloge, of Smart of gewoon, ieder zijn ding⊠maar niet beide
Ik heb mijn Applewatch bijna 2 jaar geleden verkocht.
Sommigen kopen zo`n ding om minder op de telefoon te hoeven kijken. Maar in plaats daarvan kijk je â80â keer per uur op je pols of je geen berichtje hebt gemist. (tel het aantal keren dat je dit bewust of onbewust doet maar eens op, ik deed het destijds ook
) Uiteindelijk werd ik schijtziek van het constant âaanâ staan en heb ik dat ding toen verkocht.
Maar voor mij een nee, geen 2 horloges tegelijk aan mijn pols. Of er moet een medische noodzaak zijn. Dan wordt het verhaal natuurlijk anders.
Gewoon nee. Ik draag mijn apple watch ook overdag gewoon omdat het op het werk door handschoenen lastig is een mobiel te bedienen, kan ik elk geval zien of een collega belt en dan die opgenomen dient te worden of dat het voor de 10x iemand is die niks te melden heeft. En in het weekend of op vrije dagen gaan de âmooieâ horloges om
gewendâŠ
Weg met dat smakeloze lelijke Apple ding. Lijkt nergens op naast die mooie Rolex.
Kijk eens aan!
Nou das dan duidelijk, twee horloges kan gewoon
Dit doe je goed; de buren zien dat het goed met je gaat, misschien wel het belangrijkste.
Links mijn horloge en rechts een Garmin. Die gebruik ik vooral als stappenteller en voor het aantal trappen dat ik gelopen heb. Maar het beeld van de Garmin staat eigenlijk altijd op zwart, zodat het mij niet stoort.