Twee jaar een mafkees: so what? (fotodump!)

Leuke foto en timeline verslag

1 like

Mooie post :+1:. Ik herinner me nog het bericht waarin je aangaf jezelf in 2018 ‘wappie’ te willen flipperen. Het stak nogal af tegen de meeste andere posts, waarin juist het tegenovergestelde plan werd uitgesproken :grin:. Veel plezier in 2019, ik waardeer zowel jouw horloges als posts steeds weer!

1 like

Prachtige parade! Je hebt smaak! :+1:

1 like

leuk verslag.

1 like

Wat een mooi verslag en leuke huidige collectie. Succes met upgraden in 2019!

1 like

Er zijn heel wat mooie horloges deze parade langsgekomen! :ok_hand:t2:
Wat een leuke hobby is het ook he!? :smile::+1:t2:

1 like

Leuk om zo je horlogereis te lezen. Zitten hele mooie horloges tussen. Die hang naar vintage snap ik wel. Persoonlijk heb ik minder met vintage vanwege de maat.
Heb een 38mm model gehad, maar ja, staat wel wat iel naar mijn idee. 40-42mm heeft mijn voorkeur.

1 like

Mooi relaas. :+1: Mooie stukken die hier de revue passeren. :blush:
Die tweede foto bij no 12. Schitterend! :kissing_heart:

1 like

Enkeltje verslavingszorg :facepunch:. Al ben ik bang dat je al te ver heen bent…
Alle gekheid op een stokje. Leuk om dit allemaal voorbij te zien komen! Ben benieuwd wat je over 2 jaar weer gaat posten :wink:

1 like

Seiko Panda alarmchronograaf met 7T32 uurwerk.

:point_up_2:

:grinning: Nice komt me bekend voor! veel plezier er mee in ieder geval.

1 like

Erg leuk om te lezen hoe de hobby zich heeft ontwikkeld. We delen dezelfde smaak voor vintage horloges. Vind ze stuk voor stuk prachtig en het laat zien dat er in de relatief goedkope prijsklasse ook parels te vinden zijn. Heb toevallig zelf ook vorige week een Olma Sea Cup binnen gekregen en ben positief verbaasd van de kwaliteit.

1 like

Seiko SDGM003 ‘Grand Cocktail’:

:point_up_2::heart_eyes::heart_eyes:

Echt een prachtding!!

1 like

Daar heb je flipper flipper hij is geweldig…mooi verhaal!

1 like

Proficiat en dank voor jouw mooie horloge tijdlijn.

1 like

Die Polerouter is echt prachtig. Een 18k Polerouter wordt nog een hele zoektocht denk ik, in goede ongepolijste staat? Of valt dat mee?

1 like

Zitten mooie exemplaren tussen (vooral die Sea-Cup :wink: ) en je doelen voor 2019 zijn helemaal om te watertanden!

1 like

Goed verhaal, lekker veel foto’s = altijd goed. Zitten hele mooie tussen!

1 like

Ik denk dat ze prima te vinden zijn. De vraag is: wat heb je ervoor over? :sunglasses:
Onze Duitse vrienden hebben bijvoorbeeld een fraai exemplaar in de aanbieding (zonder zwarte plaat).

2 likes

Gaaf :sunglasses: Goedkoop zal het inderdaad niet worden, daar de stalen modellen deze dagen al flink aan de prijs zijn :sweat_smile:

1 like

Mooie keuze, no-date :+1:

3 likes