Twee kleine nieuwe aanwinsten

Ik ben een blij mens.
Voor dagelijks gebruik heb ik het volgende Hamilton horloge van een mede forumlid overgenomen.
Het horloge moet nog binnenkomen maar deze is het geworden.

Verder heb ik een lederen horlogeband laten maken door Ko Baas en ik moet zeggen dat het er super uit ziet. Mooie kwaliteit, perfecte afwerking en precies zoals ik het wilde hebben. Bedankt Ko!
Het bandje ga ik gebruiken op mijn Omega SMP 300 blue ceramic. Het bandje is gemaakt van grijs leder met donkerblauwe keepers die met de wijzerplaat en lunette matchen.

3 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een begerenswaardig horloge.
Zeer veel draag-genot.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Een foto met je SMP op zijn nieuwe band?
Proficiat met je Hamilton!

Noem dat maar kleine aanwinsten… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooi hoor :+1:

klein???
Als Omega en Hamilton klein zijn komen mijn klokjes ( seiko etc) uit de grijpkast op de kermis…

Proficiat met deze aankopen…

Mooie Hami.
Met een , bij zo’n beetje alles passende, zilveren wijzerplaat.

Veel plezier ervan.
Elf.

Bedankt voor de reacties,

Ik had eerst geschreven kleine nieuwe aanwinst en toen besloten om te Hamilton er ook maar vast bij te zetten.
Het lukte mij later niet om de titel te corrigeren.

@Peter40…de Omega is zeker niet klein. De Hamilton ook al niet.
De Omega had ik al sinds vorig jaar. Nu dus alleen het bandje daarvoor gekocht.

Hamilton lijkt me een mooi horloge om mee met bandjes te experimenteren.
Iemand een mooi voorstel voor een lederen Hamilton band? Ik denk aan een donkerbruine band met ivoorkleurige stiksels. Misschien die met curve ends van Hirsch of nog een bandje laten maken door Ko.

Mooie klok, prachtig die zilveren wijzerplaat. Proficiat! En ik ben ook wel benieuwd naar een plaatje van die mooie Ko-band op je Omega :wink:

Mooie Hamilton en mooie band. Ik ben benieuwd naar de Omega met de nieuwe band.

Ja, ik vind die Hamilton echt heel mooi. In combinatie met een ‘Ko’ kan het niet fout gaan. Gefeliciteerd!

Noem het maar kleine aanwinsten…
De bandjes zijn vaak al een sieraad op zich :wink:

Helemaal mee eens.
Ik heb nu mijn eerste Ko Baas bandje en dat ziet er fraai uit. Waardoor ik volgens mij ook met het bandjesvirus besmet ben.

Uitgaande van de Hamilton uit mijn begin post, wat voor bandje zou dan het mooiste staan.
Zwart leder of zwart croco?
Donkerbruin leder of donkerbruin croco?
Met of zonder witte stiksel?

Proficiat!