Stond dat er al? Damn ik had nochtans gelezen…
Wel, jammer voor jou, want een mooi “proper” horloge is al wat een vent nodig heeft.
Doe dan maar nog ‘n murph of zo… randje field / gekleed.
Verder mis je nog wat kleur.
We gaan eens niet voor Doxa…
Stond dat er al? Damn ik had nochtans gelezen…
Wel, jammer voor jou, want een mooi “proper” horloge is al wat een vent nodig heeft.
Doe dan maar nog ‘n murph of zo… randje field / gekleed.
Verder mis je nog wat kleur.
We gaan eens niet voor Doxa…
Daarom dus dit topic
https://www.youtube.com/watch?v=fQ58wGrSDbk&t=72s ik kende dit verhaal niet. Ergens heeft deze ook wel iets weg van de Omega… goede tip dit. Dank!
Is Squale al benoemd? 1521 is een lekkere beater
Ja, heb je wat liggen in genoemd budget… ![]()
Een wat oudere Speedmaster Professional met hesalite, en een 5-digit Datejust. Maar die missen in iedere collectie waar ze (nog) niet in zitten ![]()
Graag gedaan! Ik heb er zelf één en het is een mooie chronograaf voor een redelijke prijs. Wel kwarts, een Citizen 262 kHz uurwerk.
Je mist een grotere doos! Kom op pak door met verzamelen. ![]()
Welk genoemd budget?
Deze aanbieding, listprijs is €480
Gek, ik had het aangepast. Niet opgeslagen dan denk ik. Maar… 500,- tot 1500,- max
Pfoe. Geen rolex.
Preowned Sinn 356 valt in die range.
Automatische chrono zal er niet in zitten.
King Seiko
Doxa Sub 300T
Divers genoeg.
Kijk ik heb hier best ideeen over maar misschien moeten we de vraag omdraaien, wat mis jij nog?
Die hoord dan zeker ook in de watch box ![]()
Goede vraag eigenlijk. Ik denk iets wat contrasteert met wat ik nu heb, maar nog wel karakter en een veraal heeft.
Een dress watch dan? ![]()
Ik zou voor iets compleet anders gaan. Heel eerlijk, je mist echt iets stijlvols, dat bij jouw smaakvolle fotografie past, naast al het sportieve en stoers dat je al hebt. Een horloge dat beter speelt met het licht dan alles wat je al hebt. Ik denk aan iets knaps op staal, kleur, vierkant, verfijnd, niet te klein. Een mooie dial is een must. Iets wat misschien een levenlang meegaat en gedragen kan worden bij meerdere gelegenheden, zowel in de zomer als winter. Tijdloos, klassiek en toch bij de tijd. Iets van nu.
Een Maen Manhattan 39 Ultra Thin ofzo. Kleur dial mag je zelf bepalen, maar sla grijs over voor kleur in je collectie.
Just my 2 cents