Beetje late review en de Sint is allang uit het land, maar he, het is nog december.
Zo te zien heeft de Sint dit jaar duidelijk mijn goede gedrag beloond en dat… jaja, met twee prachtige horloges: de Seiko SARY187 en de Casio MDV-107-1A1VEF.
Laat me jullie meenemen door mijn indrukken van deze uurwerken.
Seiko SARY187
De Seiko SARY187 is een elegant, verfijnd horloge dat perfect past bij zowel zakelijke als casual outfits.
Het horloge straalt luxe uit met zijn diepe zwarte sunburst-wijzerplaat en subtiele glans. De afwerking is zoals je van Seiko mag verwachten: prachtig gepolijste kasten en scherpe details.
De automatische beweging (Caliber 4R39) werkt vlekkeloos en biedt een nauwkeurigheid waar je op kunt vertrouwen. Het saffierglas geeft het horloge extra duurzaamheid en helderheid. Wat ik echt waardeer, is de balans tussen modern design en traditionele klasse. Dit horloge voelt aan als een tijdloze metgezel.
Hier aantal foto’s:
Casio MDV-107-1A1VEF
De Casio MDV-107-1A1VEF is het ultieme toolwatch: robuust, betrouwbaar en verrassend stijlvol. Ook wel bekend als de “Duro,” is dit horloge een eerbetoon aan functionaliteit. De strakke zwarte wijzerplaat met minimalistische details wordt versterkt door de solide bezel, die zowel praktisch als visueel aantrekkelijk is.
Met zijn 200 meter waterdichtheid en schroefkroon is het een horloge dat klaar is voor elk avontuur. Of ik nu naar het zwembad ga of gewoon mijn dagelijkse taken uitvoer, de MDV-107 stelt nooit teleur. Ondanks de bescheiden prijs voelt het horloge aan alsof het veel duurder is, wat echt indrukwekkend is van Casio.
Hier aantal foto’s:
Conclusie
Deze twee horloges vullen elkaar perfect aan: de Seiko voor de verfijnde gelegenheden en de Casio voor avontuurlijke en casual dagen. Ik ben ontzettend blij met deze toevoegingen aan mijn collectie. Het feit dat de Sint deze voor mij heeft uitgekozen, bevestigt alleen maar dat ik dit jaar braaf ben geweest .
Ik zeg dus ook: Dank u, Sinterklaasje!
Hopelijk blijft de Sint volgend jaar net zo gul en mij belonen met zulke prachtige cadeaus!
Maar eerst kijken wat er binnenkort onder boom komt te staan…ik denk persoonlijk niet veel maar hoop heb ik. En ik laat jullie, mijn besten, zeker op de hoogte brengen
.
Bedankt voor jullie aandacht!
De groeten,
omzi