Vandaag kwam DHL mij twee pakjes brengen. Ik wilde al een tijdje een Zenith El Primero en had beide horloges op mijn wishlist gezet. De Zenith is NOS in fullset. De Dunhill heeft een El Primero 410 caliber en is heel licht gedragen. Omdat het eigenlijk niet de bedoeling was om ze beide te kopen heb ik nu een dilemma… Wat vinden jullie ervan?
Leuke aanwinsten! De zenith is mooier, de dunhill quirky en klopt qua ontwerp niet helemaal nmm. Vandaar toch de zenith, hoewel ik een zwak heb voor wat apartere horloges. Gelukkig dat ik de knoop niet hoef door te hakken
Gefeliciteerd met beide aanwinsten, daar je beide horloges op je wishlist had staan zou ik ze allebei houden. Je had ze er immers niet voor niets op staan en hebt je gelijk geen dilemma meer .
Beide mooie NA’s, dus waarom iets wegdoen. Lekker dragen en genieten is mijn devies.
Mocht je toch één van beide willen wegdoen, dan zou de Zenith een blijvertje zijn (behalve als je hem voor een & aan mij kwijt wilt )
Klopt en ik snap je ook wel. Voor mij heeft dunhill de boot gemist bij het maken van de connectie tussen band en kast. Ik krijg dat gewoon niet verwerkt