Twee NA El Primeros!

Vandaag kwam DHL mij twee pakjes brengen. Ik wilde al een tijdje een Zenith El Primero en had beide horloges op mijn wishlist gezet. De Zenith is NOS in fullset. De Dunhill heeft een El Primero 410 caliber en is heel licht gedragen. Omdat het eigenlijk niet de bedoeling was om ze beide te kopen heb ik nu een dilemma… :sweat_smile: Wat vinden jullie ervan?

Dus … welke zal ik houden?!

• Dunhill
  • Zenith
  • Beide en iets anders slachtofferen

0 stemmers

17 likes

Allebei mooi :ok_hand:

1 like

Gave aankopen! Ik zou voor de Zenith gaan👌🏻

1 like

Hoewel lekker fout zou ik voor de Dunhill gaan, is wat uiterlijk betreft een stuk unieker. Maar eigenlijk is er geen foute keuze :+1:

3 likes

Van harte met je aanwinsten! Ik vind beide horloges mooi en zou ook moeite hebben met kiezen. Gaaf dat de Dunhill een triple calendar is. :ok_hand:

1 like

Ik zou ze allebei verkopen vanwege die datumpositie.

Anders alleen de Dunhill verpatsen, daar kun je niet lekker banden mee wisselen.

1 like

Leuke aanwinsten! De zenith is mooier, de dunhill quirky en klopt qua ontwerp niet helemaal nmm. Vandaar toch de zenith, hoewel ik een zwak heb voor wat apartere horloges. Gelukkig dat ik de knoop niet hoef door te hakken :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met beide aanwinsten, daar je beide horloges op je wishlist had staan zou ik ze allebei houden. Je had ze er immers niet voor niets op staan en hebt je gelijk geen dilemma meer :sweat_smile:.

1 like

Goed fout zegmaar! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Dunhill klopt pas op de pols. Maar het blijft natuurlijk een vreemde fusie tussen een Ikepod, Ebel en IWC 3750!

2 likes

De Zenith vind ik wel mooi :+1:

1 like

Ik vind de Zenith het mooist. Maar als ik ze had gekocht, zou ik ze allebei houden. Voorlopig tenminste.

1 like

Mooie Na’s!

1 like

Heel mooi :ok_hand: ik zou die Zenith kiezen
Ik vind de Dunhill een beetje gedateerd aandoen

2 likes

Beide mooie NA’s, dus waarom iets wegdoen. Lekker dragen en genieten is mijn devies.
Mocht je toch één van beide willen wegdoen, dan zou de Zenith een blijvertje zijn (behalve als je hem voor een :apple:&:egg: aan mij kwijt wilt :innocent:)

1 like

Klopt en ik snap je ook wel. Voor mij heeft dunhill de boot gemist bij het maken van de connectie tussen band en kast. Ik krijg dat gewoon niet verwerkt :sweat_smile:

En dan snap ik

dit ook :wink:

1 like

Nadat jij de speedy adoratie bent verloren komt de el Primero adoratie.

Kan niet wachten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Beide pareltjes……

Die volgens mij prima samen in een collectie, naast elkaar, kunnen bestaan.

Nu nog verzinnen met welke smoes je het gaat doen om ze beide te houden (en niet iets anders te hoeven slachtofferen) :wink:

2 likes

Nee sensei, ik zie bij die Zeppies altijd alleen maar de flaws en niet de schoonheid.

Edit: mijn sorry weggehaald omdat ik het niet meen.

2 likes

De shadow heeft geen datum. :wink:

1 like