Twee NA’s op één dag

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze twee horloges. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd man, die aquaracers zijn al jaren erg leuk.

1 like

Gefeliciteerd. Blijft een mooie Tag Heuer. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Thanks all!

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA’s! Die Tag is een schitterend zomerhorloge met die blauwe sunburst en glimmende markers. :ok_hand:

Naar die G-Shock zit ik toevallig zelf ook te kijken… hoe is de afleesbaarheid van het zwarte scherm?

1 like

Wel even wennen, maar op zich goed afleesbaar. Natuurlijk wel minder goed dan het lichte scherm.

Ik heb toch voor deze donkere gekozen, omdat ik het een mooier geheel vind. Ik heb de 5600 en deze 5610 naast elkaar vergeleken. Bewust niet de lichte 5610, omdat het rode lijntje me op de foto’s al onrustig maakte :sweat_smile:

Ik had ook twijfels over de afleesbaarheid, maar dat viel me dus mee.

1 like

Thanks voor je heldere antwoord! Ik heb zelf al die lichte met dat rode lijntje. :sweat_smile: Ik vind het zelf juist wel speels en lekker nostalgisch. :muscle:

Maar ik wil er dus een G-Shock bij, omdat m’n vriendin hem steeds vaker inpikt bij het sporten en andere activiteiten. :grimacing: Maar om nou weer een zelfde te kopen vind ik ook stom.

1 like

Ik zag ook een mooie 5600 in het blauw staan. Net een ander type, dat is dan ook wel leuk als je de lichte 5610 al hebt.

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-casio-g-shock-glx-5600vh-1er/397873?u=haaky

Leuk man, 2 NA’s op 1 dag dat is echt genieten. Mooi die Aquaracer, die G-Shock vind ik wat minder maar dat is een kwestie van smaak :wink:. Maar je hebt ook recent een Squale en een PRX gekocht dus feliciteer ik je met 4 horloges en natuurlijk lekker wisselen en veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Ik moet zelf nog kijken of ik het wat vind ook :sweat_smile:

Kost niet de hele wereld om het te proberen.

Dank je!

Fase 2 NA’s, prima hoor. :+1: Enjoy!

2 likes

nice i love G shock

1 like