Twee Nieuwe aankopen, het begin van een high end 3 piece collectie

Naast mijn grote Seiko collectie wilde ik al langer een 3 piece high end collectie ernaast, een begin heb ik een aantal weken geleden gemaakt met mijn eerste echte Dress Watch. Een IWC Portofino 39mm moest het worden en was snel gevonden, na een aantal dagen had ik eigenlijk een beetje spijt van mijn aankoop. Ik heb mezelf geforceerd om hem een paar dagen te dragen en ik moet zeggen mijn gevoel is veranderd, dit is zeker wel een blijvertje…

Twee weken geleden ben ik voor mijn werk op reis geweest naar China en Korea geweest en daar ( China ) liep ik tegen een Submariner aan die zo aantrekkelijk was geprijsd dat ik hem niet kon laten lopen. In Korea echter vertelde mijn contact aldaar al een tijdje op zoek te zijn naar een Submariner, dus zo snel als ik hem had gekocht zo snel was hij ook verkocht… het plan was om terug in NL weer een aan te schaffen, Zaterdag naar Amsterdam geweest en bij de eerste juwelier die we in liepen stond een nette Deepsea. Mooi ding, gepast en verliefd natuurlijk maar het horloge was te beschadigd dus biet gedaan. S Avonds op Chrono 24 een super strakke Deepsea gevonden en na vanmiddag ( koopzondag gelukkig ) in mijn bezit, ik ben verliefd echt Head over Heels verliefd…

25 likes

Prachtige klok!
Zeker als je voorzien bent van stevige polsen
Proficiat!

Wat wordt nummer 3?

2 likes

Van harte!
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd naar die volgende…

1 like

Nou nou, prachtig. Ik ben ook wel benieuwd naar nummer 3. :slight_smile:

1 like

Mooie Rollie. Geweldig die deksel van de kist!

1 like

TOP! Van harte gefeliciteerd!

En wat wordt nummer drie ? …:relaxed:

1 like

Van harte, schitterende klokken.:+1:
Ben net als de rest reuze benieuwd naar nr. 3!
Een mooie chrono misschien?

1 like

Mijn beste,

"Het ware, het goede en het schone"
Een magnifiek duo!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Nummer drie ben ik nog niet uit eigenlijk, Speedy ? Explorer 2 ? Date Just 41 ?

Tja er is zoveel moois…

Wordt zeker vervolgd

Die IWC is een schoonheid! Koester haar!

1 like

Panerai? Breitling? :grin:

1 like

Prachtige klokjes gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Twee kanjers Adriaan :thumbsup:
En tja die derde, je zou haast zeggen…dikke duiker, dresswatch dat zou een chronograaf moeten worden.:thinking:

1 like

Nummer 3

Hoewel Speedy waarschijnlijk logischer is :wink:

5 likes

Laats een keer geprobeerd

1 like

Interessante combo; die Portofino is ingetogen (prachtig horloge) en de Rolex is een vrij aanwezige knots (44mm toch?)

1 like

Speedy natuurlijk :wink::wink::wink:

Mooi duo!

1 like

Prachtige collectie nu al! Speedmaster professional moonwatch zou the 3 piece collection compleet maken. :grin::+1:

1 like

Deepsea is inderdaad 44mm ja

Prachtig!

1 like