Twee Nieuwe aanwinst Omega Dynamic date en Certina Argonaut

In twee dagen 2 nieuwe aanwinst gisteren de omega dynamic geneve date en vandaag de certina argonaut 285
normaal was ik voor even tijd buiten vintage maar nu weer even terug maar voor hoelang wat ik mooi vindt als budget er erbij past koop ik het gewoon dan weer terug naar verkoop uiteindelijk toch even gewoon gepast wat een verslaving ,man :relaxed: de datum zou ik nog moeten juist zetten van beide uurwerken totaal vergeten ,dat komt door denk ik van vreugde :grinning:
Ik had de certina op een zwarte leder bandje ook vandaag een nieuw erbij gekocht meer in de wijzerplaat kleur, bruin met stiksels past er mooi bij denk ik
en hier dan een paar foto 's




9 likes

Mooie combinatie !

proficiat !

1 like

Vooral die Certina kan mij wel bekoren, veel plezier met de aanwinsten!

1 like

Mooie certina idd! Geniet vd aanwinsten!!

1 like

Mooie aanwinst :thumbsup:

Het regent prachtklokken.
De kerstman is erg vroeg dit jaar :smile:

Grt.

1 like

Mijn beste,

Twee prachtige horloges!!
Voor al de Certina vind ik schitterend. Fraaie wijzerplaat en datumvenster.
Geniet er van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi hoor, vooral de Certina :+1:

1 like

Had de Dynamic ook gezien te koop, maar dit type plaat is helemaal niet mijn smaak. Toch een icoon, enjoy!

1 like

Zijn er heel eeg mooi uit, die certina vind ik helemaal top. Enjoy!!

_Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu

1 like

Thanks voor de komplimenten

Iets anders voor mij maar voor hoelang gaat het gedragen worden

Grote Dynamic-fan hier, andere mag er ook zijn, proficiat!

Niet lang precies, zag dat je 'm al terug op 2ehands gezet hebt, en voor meer dan het dubbele van de aankoopprijs :anguished:

Magoed elk het zijne hoor…

1 like

Als ik mijn prijs ervoor terug krijg waarom niet

Klassieke schoonheden👍

1 like

Mooie en bijzondere horloges van top merken! Gefeliciteerd!!

1 like

Bedoel dit echt niet l%llig, man. Maar ik vond je verhaal lastig te lezen, door het ontbreken van leestekens en hoofdletters.
Gefeliciteerd met deze twee fraaie vintage horloges! Vooral de Certina vind ik top!:thumbsup:

1 like

Ik kan me vergissen maar de Certina is al geflipperd

1 like

En ook ik kan me vergissen maar de Omega volgens mij ook al…

Grt. Marco

En daarna verscheen hij op een advertentie op mp…althans volgens mij is het exact dezelfde…Is nu op weg naar mij :joy: Volgens de verkoper heeft hij hem via een ruil verkregen. Geen idee maar vond het hier bij het voorstellen al een beauty en hij blijft hier lekker in het kistje!