Twee nieuwe aanwinsten in korte tijd

wat een toppers in zo’n korte tijd. Deze twee modellen zijn al een perfecte collectie op zichzelf. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooie set hoor!!!

1 like

Van harte! Mooie aanwinsten

1 like

:rofl: :rofl:

Donkergrijs is geen “afwisseling” in een zwart landschap, Henk. Da witte gij ook. :wink:

Maar hee, als zwart/grijs je ding is is het je ding. Ik heb daar ook een zekere evolutie doorgemaakt. Behoudens wat mode horloges met bruine en beige wijzerplaten ben ik deze hobby in 2015 echt begonnen met de aanschaf van een SARB033 (heel erg donkerbruine, neigend naar zwart), een Seiko military (donkerblauw), en een SKX171 met 007 bezel (ook antraciet / zwart).

Sindsdien heb ik in de afgelopen tien jaar heb ik van alles geprobeerd, turquoise Amphibia’s, oranje Nomos, aquamarijn Farers, roodbruine Archimedes, etc.

Nu ben ik zo ver dat het kleurenpalet uit heel veel beige, wit, zilver, en champagne (pardon, “silken sunray”, aldus Grand Seiko) wijzerplaten bestaat, met hier en daar donkerblauw, lichtblauw, olijfgroen, roze, een tropisch geworden Nomos, en een paar zwarte platen er bij, al dan niet omringd met een discreet turqoise randje.

Mijn voorzichtige conclusie is dat gedekte en discrete wijzerplaten wel meer staying power hebben dan flamboyante kleuren, maar de wereld is je speeltuin! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je luxeprobleem!
Mooie set hoor!

1 like

Twee echte iconen. Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

2 topaanwinsten! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

2 prachtige aanwinsten, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe aanwinsten.
İk vind de Omega Aqua Terra een prachtige horloge :ok_hand:t4:
Alles klopt eraan, rustige dial, ik hou van scherpe indices en tja als de wijzers ook nog scherp zijn dan heb je mij.
Ook heel mooi dat de datumvenster net boven de 6 is geplaatst. Kortom alle verhoudingen kloppen!

Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd met deze 2 nieuwe aanwinsten, mooie aanvulling op je bestaande collectie

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende horloges.
Je hebt een prachtige collectie.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Heerlijke nieuwe set en prima deal :sunglasses: Enjoy :ok_hand:t3:

1 like

Toppers!

1 like

Ben zelf niet zo van Rolex (en dat mag :wink:) maar de Aqua Terra is likkerbarend… Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. De Tag Heuer mag er trouwens ook zijn :pray:

1 like

Prachtige collectie leuk dat het verschillende merken zijn en dat de sub een no date is :ok_hand:

1 like

Dubbel gefeliciteerd!
Geniet van beiden!

1 like

Wat mooie collectie, enjoy!

1 like

Van harte, mooi duo :smiling_face::+1:

1 like

Supervet die Aquaterra, enjoy! :+1:

1 like

Hele mooie aanwinsten! Geniet er lekker van!

1 like