Twee nieuwe aanwinsten in korte tijd

Beste HF’ers,

Na een periode waarin horloges wat op de achtergrond stonden, heb ik onlangs goed nieuws ontvangen dat voor mij een prachtige aanleiding was om deze hobby weer met volle aandacht op te pakken. Dat heeft in korte tijd geleid tot niet één, maar twee nieuwe aanwinsten:

Omega Seamaster Aqua Terra 38mm – veelzijdig, elegant en sportief. Een horloge dat werkelijk overal bij past en waar ik direct een klik mee had.

Rolex Submariner – altijd een droom geweest, en nu eindelijk het juiste moment gevonden om die stap te zetten.

Ik ben ontzettend blij met beide en geniet van de afwisseling tussen de subtiele elegantie van de Aqua Terra en de tijdloze kracht van de Sub.

Hieronder de foto’s van de horloges én de collectie.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en lees graag jullie reacties!

116 likes

zeer mooie aanwinsten, geniet er van :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd !
Heel mooi.

1 like

Goed gedaan, gefeliciteerd en heel veel plezier ermee! :ok_hand:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t2: geniet ervan.

1 like

Heel mooi! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie horloges.

1 like

Super vette horloges :ok_hand:t2:

1 like

Proficiat, 2 mooie aanwinsten.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Goed bezig, veel plezier met deze prachtige aanwinsten!

1 like

Schitterende Aqua Terra!

Ze passen mooi in de collectie. Proficiat!

1 like

Twee fantastische aanwinsten :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk kwartet! Twee heerlijke nieuwe aanwinsten!

Ik zou nu bij de komst van de Submariner overwegen om de Pelagos 39 om te wisselen voor een blauwe Pelagos FXD. Sub en Pelagos 39 zitten te veel in elkaars vaarwater.
Black Bay/BB58 met een kleurtje, witte Black Bay Pro of een Black Bay GMT/BB58 GMT zou het ook goed doen.

2 likes

Lekker Paul. Twee mooie NA’s en een prachtig kwartet. Gefeliciteerd

1 like

Dank je wel. Je hebt helemaal gelijk, goede tips. Ga eens goed kijken en op onderzoek uit. :slight_smile:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze grandioze horloges.
Twee parels voor om de pols!!

Ik wens je er een veelzijdige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Allereerst, gefeliciteerd met je aanwinsten, en het goede nieuws. Dat moet een leuke klapper geweest zijn. :slight_smile: :+1:

De AquaTerra vind ik erg mooi, sowieso altijd mooi geweest met lyre lugs en de teak deck dial. Ik ben niet langer de grootste fan van duikhorloges, dus dat zijn gewoon duikhorloges, zeg maar.

Het valt me wel op dat je nu vier stalen sporthorloges met lume en een zwarte / donkere wijzerplaat hebt, allemaal moet lume, drie stuks met een duikbezel. Diversifiëren kun je leren, denk ik dan altijd maar weer, al zijn er hier genoeg leden geweest die ook van de Henry Ford school van kleurtheorie waren. :joy:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA. Mooie Ω!

1 like

Mooie verzameling zo! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

1 like

Dank je wel :smile:.

De Tag heeft een grijze wijzerplaat, die brengt nog een beetje afwisseling. De foto is niet zo goed gelukt, het is moeilijk te zien.

Ik heb duidelijk nog veel te leren, ik zal goed opletten hier op het forum :wink:.

1 like