Twee nieuwe aanwinsten

vandaag twee nieuwe aanwinsten, ik had de citizen quartz binnen gekregen (de klusklok en omdat het wel handig is om er ook een quartz bij te hebben).

en mijn vrouw had een breitling gezien die ze mooi vond dus wij kijken, bleek dat ze vandaag ook een planet ocean binnen hadden gekregen… precies de uitvoering die ik wilde het resutaat is niet moeilijk te raden…:smiley:






Mooie aanwinsten. Hoewel de B niet mijn ding is, bling bling gehalte.

Maar de O O O O OMEGA … werkelijk prachtig. ( met n zwarte band)

Geniet ervan.

is de breitling niet nieuw?

verder die planet ocean ziet er mooi uit!

Is dat de 42 of 45 mm versie. Niet echt belangijk want beide uitvoerigen zijn mooi.

De breitling trouwens ook alhoewel ik niet zo voor bi (color) ben ! (:smiley:

3 stuks op een dag…Hoe ontevreden kun je zijn ??? (tu)

Veel plezier met dit trio. :smiley:

“mevrouw seamster” :wink: schrijft:

De Breitling is niet nieuw, maar wel vorige week retour gekomen van Breitling na een Full Service beurt. Hij is gepolijst, nagekeken en batterij + kroon vervangen. Dus as good as new. In elk geval zie je er niks (meer) van. (:P)

Inderdaad geen slecht horloge-dagje!! (tu)

nee zeg dat wel mevrouw seamaster,…

Lekkerrr hoorrrr ::o

Succes met de prachtige klokken ,zelf als breitlingofiel met veel bewondering naar die prachtige breitling gekeken.
Wat maken die jongens toch een juweeltjes.
Veel draagplezier ermee en geniet ervan.
Groet Jan.

Meneer en mevrouw seamaster, van harte met de nieuwe aanwinsten, je hebt zo van die dagen … :smiley:

Ruud

hoi lucien,

het is de 45mm versie,
de lunette is 43,5 en de kast die steekt aan bijde zijde onder de lunette uit maar dat valt tijdens dragen niet echt op, maar hierdoor oogt hij als je hem draagt ook niet te groot.
maar precies goed :wink:

vanaf gisteren met de zulu band (tu)

Het horloge is mooi, de band vindt ik persoonlijk niet mooi…
Datgeldt ook voor Breitling, mooie klokjes maar deze uitvoering ziet er niet uit, inderdaad te veel bling bling… maar smaken verschillen gelukkig anders krijg je ook zo’n eenheidsmassa (als die er nu al niet is…)

Slim, als je vrouw een Breitling krijgt kan ze moelijk klagen dat jij er ook een klokkie bij koopt :smiley:
Felicita!

bedankt voor jullie reacties,

ik heb toch weer de lerenband op de planet ocean zitten, de zulu band komt wel weer.
en mijn vrouw is erg blij met haar breitling , en idd het heeft een hoog bling bling gehalte maar ik moet zeggen door de kleine maat van 31 mm valt het me mee.

Mooie Omega 1 van mijn favorieten…laat die leren band er maar aan hoor Zuluband doet een beetje afbraak aan zo`n mooi horloge.

Groet Peter