Twee nieuwe binnenkomers

Het houd deze week niet op…

Vandaag twee verschillende DHL bezorgers aan de deur, dit is wat ze gebracht hebben…juist Ricohs

De eerste een Dynamic Wide, met kanji dagaanduiding in prima conditie, zie wel een vuiltje op de wijzerplaat overigens, maar dat is vast weg te poetsen

De tweede is een Dynamic Auto, met een snelverzet voor de datum, en een bracelet die ik zelfs vreselijk vind, ik denk dat als je het bandje los buiten legt het als een blaadje van een boom wegwaait, wel met romeinse cijfers dat zie je niet heel vaak bij Ricoh

Bedankt voor het kijken weer :blush:

43 likes

Mooie aanwinsten :ok_hand:

1 like

Nice! Ik had verwacht dat je dat bandje fantastisch zou vinden. :laughing:

Welke uurwerken zitten hierin?

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerken, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

De goudkleurige caliber 61 denk ik en de andere de 41, zouden beiden van rond 1970 zijn dan…

Er is helaas heel weinig te vinden over de Ricoh uurwerken anders dan bij Seiko en Citizen bijvoorbeeld

En wat dit bandje betreft leuk design…maar kwalitatief troep helaas

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :facepunch:t2:

1 like

Mooi spul, dat gouden rammelbandje is natuurlijk generieke goedkope meuk die je weg kan gooien.

2 likes

Ik heb nog wel een paar mooie period correct fixoflex bandjes van veel betere kwaliteit :+1:

2 likes

Mooie horloges :ok_hand:t3:

1 like

Mooi. Veel draagplezier.

1 like

Mijn beste,

Twee sympathieke aanwinsten voor de horloge hobby.
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een speelse tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wel even al een andere fixo erop geprobeerd, met dank aan @Lexaf

Niet helemaal de juiste kleur nog…dus verder zoeken

5 likes

afbeelding

Ik zie een Fixoflex bandje. Heb er nog een paar voor je klaar liggen. Komen binnenkort wel bij je aan.

1 like

Leuke aanwinsten, 2 horloges op 1 dag heb ik nog niet me mogen maken (maar is vast leuk, kan ik me zo voorstellen). Die dynamic wide is ook mooi! Geniet er van :ok_hand:t2:

Veel plezier met je 2 aanwinsten.
Geniet ervan!!

1 like

Dit zijn twee leuke horloges. Veel plezier ermee!

1 like

twee beauty’s,
veel plezier ermee

1 like

:star_struck: Mooie :watch: :watch: aanwinst, gefeliciteerd :partying_face: :clap: :clap: :+1:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Dat zijn 2 mooie Japanners!

1 like

Leuke aanwinst voor al de stalen, de tweede met andere band ziet er direct anders uit. Veel plezier ermee.

1 like