Twee nieuwe Seiko Solar Panda-Chronos

De SSC569 en de SSC570

De SSC569:

De SSC570:

$ 375,00

-> Site

6 likes

Not bad. Leuke case en kleurstelling. De datum op die positie blijft jammer.

1 like

Mijn beste,

Fraaii!!
En ook ik vind de positie van de datum storend.
Doch, het datumvenster ‘An Sich’ is wel goed afgewerkt!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gouden vind ik een beetje to much… maar die ander is wel gaaf!

2 likes

Die eerste is gaaf! Jammer dat ie zo groot is. 40 mm zou voor mij perfect zijn.

Het eerste wat ik dacht “Bulova” toen zag ik eronder nog Seiko staan.

2 likes

Je haalt me de woorden uit de mond!

edit: Ik kijk nog even op die link en wat is het weer een collectie met het korte-wijzer-syndroom. Van lelijk tot gewoon belachelijk.
Verder kan het deels aan de zeer slechte fotografie liggen, maar ik vind er een groot aantal heel Chinees aandoende ontwerpen bij zitten. En ik bedoel niet de Seagull 1963 Chinees, maar Alibaba Chinees.

En over fotografie: als ik daarna bij GS kijk lijken zeker de 3 wijzer horloges ook gewoon Seiko’s van 100 dollar waar ze een vijfje van af hebben gehaald.
/rant

Even een metalen band dr op en je hebt een leuke klatser.

1 like

Ik vind deze 3 wel mooi uit de Recraft serie, potentiele kanshebbers!

SSC567 Solar

SSC569 Solar

SNKN73 Automatic


.

2 likes

Zeker best fraai…de ‘silver’ versie in ieder geval. En die SNKN73 lijkt ook aardig…wel even de echte foto’s afwachten…

Dit topic topic is al wat ouder maar kwam net op Dappered een ‘real life photo’ van SSC569 tegen. Ik blijf het een zeer geslaagde, enigszins retro achtig model vinden. Toch maar eens zoeken (Amazon $235,- inclusief shipping en import fees, moet beter kunnen).

1 like

dat kan zeker . http://www.ebay.com/itm/New-Seiko-SSC569-Solar-Chronograph-Stainless-Black-Leather-Strap-Mens-Watch-/282330633012

Niet helemaal :wink: Kost $214,- , komt nog shipping en tax bij, de Amazon versie is all in. Deze is tevens " may not ship to the Netherlands"

Dat is raar, want toe ik op buy klikte gaf ie aan shipping to the Netherlands for free…

Inderdaad vreemd. Dus ik denk, ik vraag het even. Krijg ik de melding dat de verkoper naar hele de wereld verstuurd behalve naar Europa en je kan ook geen vragen stellen want de verkoper is niet in staat om vragen uit Europa te beantwoorden.
Een vage verkoper :fog:

Ik vind het leuke klokjes, maar ligt het nou aan mijn ogen of is dit slecht afleesbaar.

Zilveren wijzers op een zilveren plaat en gouden wijzer op een gouden plaat!!!

Dat is toch niet te lezen, alleen de blauwe variant lijkt wat beter.

Ik zou de “echte” foto’s wel eens willen zien om dat goed te beoordelen, maar kom er weinig tegen.
Iemand een suggestie waar te kijken of misschien heeft iemand hier op het forum er al een!!

Kwam ook spontaan in me op toen ik de foto bekeek.
Datumaanduiding is een jammerlijke misser.
Ze kunnen het nochtans hoor als ze willen. Zie de 7A38’s en dergelijke indertijd.

2 likes