Twee onderweg naar Richard

Er zijn er weer twee onderweg: de Dugena die ik deze week oppikte en de Omega Seamaster Chronostop die vandaag arriveerde.

De Chronostop heeft het originele Omega 1170-bandje dat niet meer te krijgen is. Raad eens, het bandje past en het is nog helemaal in goede staat! De eindstukken zijn wel aan vervanging toe, maar die Omega 625 eindstukken zijn (itt de band) nog wel te krijgen.

De Omega is wel erg vies! Bevat wel erg veel DNA, om het zo maar te zeggen. Maar daar is natuurlijk ook wel een oplossing voor. En…het horloge is über-polished: de kast hoort een sunburst-pattern te hebben. Die is er bijna helemaal uitgepoetst. De band moet ook geborsteld zijn, maar die glimt ook. Ik hoop dat Richard dat kan herstellen.

Menno

Hier een foto vlak voordat ze op weg gingen naar Richard.

Mooi stel hoor, 2 toppertjes weer! Ben benieuwd hoe ze terug komen… Maar dat moet goed komen!

Ik wens ze goede reis! En alvast een warm welkom terug:) (ik begreep van Richard dat hij het sunbursteffect op de kast niet terug kan brengen. Dat was voor een reden om de volledige service van mijn Seamaster door Ferrie te laten doen…)
Overigens twee heel mooie horloges.

Ik ben benieuwd, het zijn geweldige horloges!

Die Seamaster chronostop vind ik een prachtig model.(tu)
De gewone chronostops zijn met 34mm nogal klein.
Deze Seamaster is een stuk groter.
Groet, Chris.

Prachtige horloges…ik zal uitkijken naar het resultaat…maar ook heb ik nog een vraag…enkele van mijn oude seiko’s hebben een grondige opknapbeurt nodig…en nu lees ik steeds over Richard…zou hij dat kunnen/willen doen…en wat is zijn adres?

Alvast dank voor het antwoord.

Groet, landrover110

@landrover110: HET adres voor de oude Seiko’shttp://thewatchspotblog.com/?p=1114
Gewoon even mailen.

hartelijk dank!!

mooie horloges hoor !

landrover110 Schreef:

hartelijk dank!!

P.s. landrover, misschien ten overvloede, maar Richard doet GEEN onderhoud meer aan Seiko chronos, mocht je die hebben.