Twee recente NA's: Die Schöne (Nomos) und das Biest (Damasko)

Pracht klokken, heel veel draag plezier!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinsten. Heel mooi. Vooral de Damasko’s vind ik steeds mooier worden. Oerdegelijk lijkt me. Top.

1 like

Mooi paar horloges echte Deutsche Qualität. :ok_hand::grin:

2 likes

Twee horloges tegelijk :star_struck:
Erg mooi en vullen elkaar goed aan. Gefeliciteerd!

1 like

Wie heeft die gele wijzer er in (laten) zetten ? Ben daar wel benieuwd naar.

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Toffe set! Ik hou er van. Inderdaad, de ontwerpen van Damasko zijn niet m’n kop thee, maar het merk maakt erg interessante dingen. Ook vind ik hun oude catalogus geiniger dan de huidige, dus je hebt daar een mooie keuze in gemaakt, ook omdat deze chronograaf veel dynamischer is dan de driehanders.

De Nomos is altijd goed. Zeker die gouden indices tegen de ivoren wijzerplaat. Nomos, dat zijn wat mij betreft de absolute Farbmeisters van de horloge-industrie.

Veel plezier van deze twee! Leve de Deutsche Genossen.

Groeten van z’n neef, mijn schönes Biest wat beide functies ineen vervult:

1 like

Veel plezier geniet ervan!

1 like

Mooie en gevarieerde keuze! Veel plezier er mee.

1 like

Dat is de horlogemaker van de forumdealer geweest die tevens service uit heeft gevoerd. Hier meer info.
https://www.horlogeforum.nl/t/witte-secondewijzer-damasko-da/355420/17

Helemaal mee eens, vandaar ook mijn overstap naar dit model. Dat was na beraad met @daffie die advies gaf over de verschillen tussen de DA36 en DC58

Idd ook een heel gaaf model, jouw foto’s en positieve ervaringen hebben mij er juist toe gezet me in Nomos te verdiepen :+1:

2 likes

Top machines. Ik mis mijn Tangente Expo 2000 nog wel eens. Ook de aankoopprijs zou ik nog wel leuk gevonden hebben - 1200. Gulden.

Heel veel plezier er mee! :grinning:

1 like

Lekker duo kerel. :ok_hand: De Yellow Mod blijft erg tof. :raised_hands: En ja Daffie’s hart klopt altijd weer ff wat sneller bij het zien van een stoere Damasko. :facepunch:

2 likes

Twee tegenpolen! Echt geweldig mooie horloges :heart_eyes:

1 like

Sehr schön!

Veel plezier ermee!

1 like