Twee subs en een GMT!

Nooit gedacht dat de dag nog zou komen dat ik twee subs en een GMT tegelijk zou dragen. But I did it.

:rofl:

(voor de liefhebbers hier te vinden: https://www.bijzonderemanchetknopen.nl/product/yellow-submarine-manchetknopen/ )

29 likes

Nog even sparen en ik draag drie subs tegelijk. :muscle:

1 like

“onderdeel van fried air investments” :sunglasses::sunglasses:
(dat vind ik nou humor)!

6 likes

Het wachten is op het eerste forumlid dat 3 Balls tegelijk draagt (en dat ook op foto vastlegt) :grin:

6 likes

Heb je een Ball horloge te leen? Ik voel neigingen opkomen. :slight_smile:

@Skv: Met die GMT Master heb jij helemaal geen andere subs meer nodig. :+1:

2 likes

Ik wil anders wel een poging doen om het op beeld vast te leggen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kom maar op!

Love that GMT :heart_eyes:

1 like

Is Ă©Ă©n Sub ook genoeg?

6 likes

Shit. Jij kan gaan voor de 3 subs en 1 GMT tegelijk. :thinking:

Is langzaam opgeschoven van een horloge dat ik gewoon mooi vond, tot een grail. Deze gaat niet meer weg. Formaat is ook perfect, en eens in de zoveel tijd wissel ik de bezel insert (nu Pepsi, maar ik heb ook een zwart-rode, helemaal zwarte en een dader). Ik zou hem iedereen aanraden.

3 likes

Hij zou zomaar eens in mijn collectie terecht kunnen komen. Right time…

Met zo’n GMT ben je meteen helemaal klaar. Veel fraaier dan dat 2018 pepsi gedrocht. Echt een beauty dit.

4 likes

Ik heb nog meer onderwatercombo’s. :rofl:

3 likes

Bij mij was het andersom. Was een grail tot ik hem had. Wel verreweg de mooiste gmt die er is met SEL en lugholes. Hoe mooi ik hem ook blijf vinden, de oude modellen vielen niet zo degelijk aan tov van de nieuwe modellen. Ik zou niet zo snel meer een oude gaan dragen en om er nou alleen maar naar te kijken is ook zonde.

2 likes

SEL en lugholes is ook mijn topcombi. Grappig hoe dit anders uitwerkt bij het aanschaffen

Ik zou nog steeds liever qua functionaliteit een gmt hebben dan een duikhorloge. Alleen vind ik de nieuwe gmt niet mooi. Komt door het lettertype van de cijfers op de lunette. Dat past totaal niet bij de rest. Doet me altijd denken aan die lelijke blancpain lunettes met grote cijfers.
Mocht er wel weer een moderne gmt als opvolger verschijnen die wel mooi is, dan zou ik zo weer kunnen switchen vermoed ik.
De oude gmt was voor mij vooral een graal door het uurwerk en de historie.

1 like