Twee TnT briefjes op de mat, net te laat

Shit. Net te laat thuis. Er liggen 2 TnT briefjes op de deurmat.
Morgen na 13 uur af te halen bij het afhaalpunt.

Morgen meer…

Dat zal je altijd hebben, of even met de hond naar buiten en… dan zijn die gasten al geweest.:X :X
Maar dan kan je je verheugen tot morgenmiddag.
gr.
Jack

weten jullie dan nog niet dat ze om de hoek achter een boom gaan zitten tot je weg bent en dan gauw zo’n briefje door de deur duwen ? :wink:

oooh is dat het. Nu snap ik waarom de pakket post niet is gaan staken.:wink:

Kijken of hij me matst en morgen de spullen af geeft aan de balie zodat ik ze kan ophalen.

Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Dan ligt er een briefje dat die de volgende dag komt. Volkomen kansloos omdat ik, zoals de meeste mensen, minimaal 40 uur per week aan het werk ben. Ik kan dan fijn nóg een dag wachten en het dan ophalen bij het postagentschap.

Ik had dat ook altijd, maar heb toen mijn vaste bezorger (toen ik er een keer wel was) gevraagd of hij niet voortaan direct het bij de buren of op het postkantoor kon afgeven, omdat ik er toch vrijwel nooit ben. Sinds dien gaat het (bij tnt pakjes in ieder geval) prima!

haakie Schreef:

Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Dan ligt er een
briefje dat die de volgende dag komt. Volkomen
kansloos omdat ik, zoals de meeste mensen,
minimaal 40 uur per week aan het werk ben. Ik kan
dan fijn nóg een dag wachten en het dan ophalen
bij het postagentschap.

Dan zou je de afzender moeten vragen of hij/zij het pakket aangetekent verstuurt die worden maar 1 keer aangeboden.

Klopt, dit zijn ook aangetekende pakketten. Dus morgen is de buit binnen.

Dat gebeurd me regelmatig, maar maak me er niet zo druk meer om. Het postkantoor zit dichtbij en die ene dag…wellicht dat je het horloge(s) dan nog mooier vind.

:slight_smile:

Ach ja. Ze zijn aangekomen. Morgen maar eens kijken. Het ene dagje extra lukt wel.

Nou hier zijn ze dan. Heeft iets langer op zich laten wachten(accu camera leeg).

De eerste is een Casio, dankzij een mede forumlid aangeschaft.Echt een leuk horloge met lampje.



De tweede is een Parnis. Lekkere dikke klok. Ik denk alleen dat deze weinig draagtijd krijgt en dus de verkoop in gaat.


Gefeliciteerd was de moeite waard om die dag nog te wachten!

Vind de casio erg geslaagd!

Proficiat!

jeronimo Schreef:

Nou hier zijn ze dan. Heeft iets langer op zich
laten wachten(accu camera leeg).

De eerste is een Casio, dankzij een mede forumlid
aangeschaft.Echt een leuk horloge met lampje.

Is dat toevallig iemand met het Casio-virus, G-shock variant :wink:

De tweede is een Parnis. Lekkere dikke klok. Ik
denk alleen dat deze weinig draagtijd krijgt en
dus de verkoop in gaat.

Zo, daar ben je snel uit. Mag ik vragen waarom je denk dat deze weinig draagtijd gaat krijgen? Kon je dat niet eerder zien/verwachten/voorspellen vanaf een plaatje?

Ik heb zelf regelmatig moeite om van een plaatje te bepalen of een klokje leuk staat om m’n pols. Bij dure horloges ben ik er niet eens uit na een paar keer passen :stuck_out_tongue:

Is iets te groot voor mij. Ziet er wel mooi uit. De Casio komt idd door iemand met het virus. Echt een leuke klok.

jeronimo Schreef:

Is iets te groot voor mij. Ziet er wel mooi uit.

De lugs die te ver uitsteken?

De Casio komt idd door iemand met het virus. Echt
een leuke klok.

Ik moest even aan Dreski denken die dit klokje ook heeft.

Klopt, Dreski heeft een topic waar dit horloge voorbij kwam. Even Ebay op en kopen die klok.