Twee van het zelfde?

Vandaag een Sabina Chrono mogen ontvangen van @BG_ maakt, samen met mijn eigen Sabina een prachtig duo!
Dank je wel Bas voor het langsbrengen. Awesome service!

13 likes

Mijn beste,

Wordt zo een enerverende horloge-familie!!
Geniet er met volle teugen van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi!
Wel even die subdials verwisselen, want dit ziet er natuurlijk niet uit… :slight_smile:

1 like

Mooi man gefeliciteerd


Schitterend koppel, geniet ervan :+1:

Da’s ècht een koele set, gefeliciteerd! :+1:

Leuke set. 1 voor de linkerpols en 1 voor de rechter ?

Wow, heel erg mooi deze!

Leuk setje zo. Gefeliciteerd!

dank for alle “thumbs-up” en excuus voor 't wazige iphone plaatje.
zijn er nog anderen op het HF met Sabina’s?
[ik val overigens op de funky 70’s looks en het good-old uurwerkje, niet per se op de naam… :wink: ]

1 like

Deze twee Seiko “jumbo’s” gekocht op marktplaats waren allebei afkomstig van de 1e eigenaar met de originele banden. Door hun nieuw aangekocht in de uitverkoop bij Wastora in Zaandam voor fl. 175–bij nader inzien wat te groot ingekocht en ik blij :grinning:

1 like

Ik vind dat je dan minstens 1 van de 2 mag verkopen aan mij, ik zal vast 175 euro klaar leggen. :blush:

1 like

Mooie set en succes met figuurzagen op de dials.

Verkopen, ruilen, flipperen ligt erg gevoelig bij vintage seiko’s die ik al jaren verzamel.
Zoek nog mooie vintage Enicars. Wie helpt mij ?

toch,…tegen een bell matic die ik toch dubbel heb…:smile:

zo mooi - vooral die carré kasten. Heb zelf de Prisma, een Rotary (helaas gebroken veer) en een Tusal in die vorm (de eerste twee met 45 min teller). Een Heuer Camaro met dezelfde design (en uurwerk?) heb ik vorig jaar weggedaan, de Rotary is al jaren mijn favoriet. Veel plezier met dit duo Victor!