Kon ik gisteren de aanschaf van een heel goedkope Atira melden, vandaag de aanschaf van een Accurist. 40mm, met Landeron 51 uurwerk en acryl bezel-inleg!
Dat de Atira zo goedkoop was, had te maken met het feit dat ik met de verkoper had afgesproken om nog een horloge van hem te kopen; hij heeft meer in de verkoop. Dankzij de adviezen van Henrik, Tom, Daniel en Richard A. is het de Accurist geworden.
Die collectie groeit en groeit maar aan: kijk maar uit dat je binnenkort niet in een zeker tv programma opduikt: Help, mijn man heeft een hobby! :D:D
Maar serieus, dit is weer een pracht van een klok! (tu)
Die collectie groeit en groeit maar aan: kijk maar
uit dat je binnenkort niet in een zeker tv
programma opduikt: Help, mijn man heeft een hobby!
:D:D
Maar serieus, dit is weer een pracht van een klok!
(tu)
(tu)(tu)
Gelukkig heeft mijn vrouw ook een aansprekende serie horloges. Dat scheelt! En een hobby… ach, ik zal je niet vermoeien met mijn zoektocht naar vintage meubelen van Ray en Charles Eames (en niet de Vitra-uitvoering! De Herman Miller versies)!
En nee, mijn collectie groeit niet! Ik ben momenteel aan het verkopen op diverse sites. Met redelijk succes: eentje eruit, eentje erin. Helaas(!) heb ik gemerkt dat ik op internationale sites ( bijv. thewatchforum en TZ-UK) sneller verkoop dan op dit forum. De laatste 4 horloges hebben hier niet eens gestaan.
Mooi hoor(tu) Grappig is dat men de uren aanduiding 1 t/m 12 blijkbaar als bekend veronderstelt en het niet op de wijzerplaat heeft gezet, maar juist 13 t/m 24:D
Prachtig Menno, heel mooi! Samen met je Wittnauer misschien wel je mooiste? Hierbij moet ik wel toegeven dat ik niet echt meer kan bijhouden wat je allemaal in je collectie hebt.
Die collectie groeit en groeit maar aan: kijk
maar
uit dat je binnenkort niet in een zeker tv
programma opduikt: Help, mijn man heeft een
hobby!
:D:D
Maar serieus, dit is weer een pracht van een
klok!
(tu)
(tu)(tu)
Gelukkig heeft mijn vrouw ook een aansprekende
serie horloges. Dat scheelt! En een hobby… ach,
ik zal je niet vermoeien met mijn zoektocht naar
vintage meubelen van Ray en Charles Eames (en niet
de Vitra-uitvoering! De Herman Miller versies)!
En nee, mijn collectie groeit niet! Ik ben
momenteel aan het verkopen op diverse sites. Met
redelijk succes: eentje eruit, eentje erin.
Helaas(!) heb ik gemerkt dat ik op internationale
sites ( bijv. thewatchforum en TZ-UK) sneller
verkoop dan op dit forum. De laatste 4 horloges
hebben hier niet eens gestaan.
Menno
Toch jammer dat je ze niet ook op dit forum aanbiedt.