Tweede Kemmner gearriveerd

De Kemmner Marine is me zo goed bevallen dat ik bij Roland Kemmner nog een horloge heb besteld. Wederom zijn mijn ervaringen met communicatie, snelheid en kwaliteit bijzonder positief. Het betreft hier een zogenaamd Heeresdienstuhr (legerhorloge; de derde militaire horlogetak naast piloten- en marinehorloges. De versie die Kemmner standaard levert heeft een matte kast en een vlak glas. Ik heb gekozen voor een normale RVS kast en een licht gebold saffierglas. Het voordeel bij Kemmner is dat je diverse onderdelen naar eigen smaak kunt laten aanpassen, tm de kroon. Het Seagull 3620 uurwerk is uitgevoerd in PVD zwart (wordt door kemmner zelf gedaan).Uiteraard kun je ook een Unitas uurwerk, of een niet bewerkte Seaqull krijgen.
De plaatjes

groet Roelof

Niet mijn ding maar wel een mooi horloge. Geniet van je nieuwe aanwinst!

Heel apart, veel plezier met deze leuke aanwinst.

Gefeliciteerd met dit mooie exemplaar. Het pvd uurwerk ziet er goed uit!! :slight_smile:

Beste Roelof,

Waar kan ik de prijzen vinden van Kemmer?

Stefan

Hallo Stefan,
zie: http://shop.ebay.com/erkahund/m.html en https://sites.google.com/site/rolandkemmner/1-kemmner-araber-blau--handaufzugsuhr-mit-seagull-3600-grade-i---pvd-schwarz
Los van de daar getoonde modellen en prijzen kun je je eigen voorkeuren opgeven. Het beste kun je hem met vragen of wensen rechtstreeks mailen op roland.kemmner@t-online.de
Groet Roelof

Mijn beste,

Leuk te vernemen dat je voor een aantal onderdelen een persoonlijk accent kan bekomen.
Het licht gebolde glas de rode secondewijzer en de kordate kroon geven deze Kemmner Marine een sierlijk, doch ook strijdvaardig voorkomen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kenmerkende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Leuke modellen voor leuke prijzen. Veel plezier ervan.

Ik vind hem mooi! (tu)

Veel plezier ermee,

Martin

Nice. Tijd voor een duo shot :smiley:

En opnieuw ben ik aangenaam verrast door de mogelijkheden van Kemmner(tu)

Bedankt voor het delen en veel plezier met je aanwinst!

Mooi hoor en erg leuk zo’n pvd uurwerk.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Ziet er goed uit en kwalitatief zit het met Kemmner altijd wel goed (tu)

Mooi klokje proficiat(tu)

GR harb

Zeer fraai! En een ‘open negen’ :slight_smile:

Sinterklaas als je dit meelees dan éénmaal alstublieft :wink:

Heel mooi…

Kende het merk nog niet…Flip(Sparks) is pas bij de a…

Ga me er verder in verdiepen…je kunt dus een uniek horloge samenstellen…

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Veel draag en kijkplezier…

Groet, justin

Maar goed dat je het merk hier tegengekomen bent.
Ik had het niet als onbekend - of minder bekend merk aangemerkt en dus niet geplaatst. Het is namelijk deze maand al enkele malen genoemd op dit forum.
Wellicht moet ik mijn criteria toch enigszins aanpassen.

ziet er zeker niet verkeerd uit…leuk klokje(tu) veel draagplezier.

Gefeliciteerd met deze militaire aanwinst :~

Kemmner heeft jarenlang voor Precista ontwerpen gemaakt en natuurlijk ook voor Fricker (schrijf ik 't goed? ) gewerkt. Hij maakt leuke duikers en alles goed afgewerkt.