Tweede NA in twee dagen

De 6 de NA van dit jaar en wat voor één! Ik koop al mijn horloges bij mijn vaste AD. Echter, deze Submariner komt niet bij mijn vasts AD vandaan. Ik had er wel eens eerder wat gekocht, maar niet zo een band als dat ik met mijn vaste AD heb. Ik ben vorige week dinsdag bij deze AD naar binnengelopen. Goed gesprek gehad. De Submariner met en zonder datum gepast. Besloten dat het de versie zonder datum moest worden. Vervolgens afgelopen dinsdag, dus gisteren een mail gestuurd tav de verkoopster die mij had geholpen en nogmaals mijn interesse kenbaar gemaakt. Ook medegedeeld dat ik de afgelopen dagen nog eens goed had nagedacht en dat ik zeker wist dat het de versie zonder datum moest worden.

Ik ontving heel snel een keurige email terug met de mededeling dat ze het horloge nog steeds niet op voorraad hadden en kreeg het advies eens in de zoveel weken het te proberen door langs te komen of door een mail te sturen.

Tot dat ik tot mijn grote verbazing een oproep had gemist vanmiddag. Ik kende het telefoonnummer niet, dus ik belde terug naar dat nummer. Toen hoorde ik dat het de betreffende AD betrof. Ik kreeg toevallig ook direct de verkoopster aan de lijn, waar ik eerder contact mee had… Zij vertelde mij dat ze een verassing voor mij had en of ik langs kon komen. Ik wist uiteraard wat de verassing was, haha. Dus een uur later stond ik bij de AD. En ja hoor daar was ie. Ik kon het niet geloven dat het allemaal zo snel is gegaan. Ik verwachtte nog niet dat ik tot aankoop kon overgaan, dus ook geen rekening mee gehouden. Immers, gisteren nog de Tag Heuer gekocht waar ik echt erg blij mee ben.

Het hele proces heeft en de zoektocht heeft voor mij anderhalve week geduurt. Ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad. Ik ben voor nu wel uitgekocht. Genoeg geschreven voor nu. Nu de foto’s.

145 likes

Lekker man gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd!!

1 like

Lekker hoor. :sunglasses:
Heel mooie aanwinst en bizar en leuk verhaal.
Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Geweldig mooie Submariner heb je gekocht. Goeie keuze dat je zonder datumvenster bent gegaan :ok_hand:t3:

3 likes

Is dit nou de vierde of de vijfde dit jaar? :joy: Had je die Explorer nou nog voor de jaarwisseling?

1 like

Veel draagplezier met deze kanjer !

1 like

Dit is de zesde van dit jaar. De Explorer was van 1ste kerstdag, dus nog vorig jaar. Telt dat nog mee :wink:. Ik ben daarom voor nu ook wel uitgekocht, haha. Hopen dat ik de rest van het jaar mijzelf kan inhouden.

4 likes

Lekker bezig jij! Dat zijn de mooie NA’s. Gefeliciteerd🔥

1 like

Proficiat! Mooie aanwinst

2 likes

Je gaat lekker! :ok_hand: Gefeliciteerd met deze tijdloze klassieker.

1 like

Dikke proficiat met deze klassieker :+1:

Blijft toch een mooie horloge de sub no date.

1 like

Super sexy! Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! Veel draagplezier.

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier gewenst!

1 like

Lekkere aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Balen dat je anderhalve week moest wachten.
Alsnog gefeliciteerd dan maar :wink::clinking_glasses:

1 like

Ow jongen, wat ga jij een keuzestress hebben :wink:

1 like

Ja joh, waarom ook niet!?!

Van harte, ook, met deze NA!

1 like