Tweede NA in twee dagen

Ah, zo bedoel je. Ik heb sowieso altijd maar 1 of max 2 horloges thuis liggen. De rest ligt bij DNK. Ik vind dat ik nu wel te veel horloges heb in de collectie. Ik moet kritisch kijken naar mijn collectie en er zullen zeker meerdere horloges vertrekken. Welke en hoeveel heb ik op dit moment nog geen idee van. Ze liggen mij ook niet in de weg, dat ze meteen weg moeten.

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like

Een verassing is wat anders dan een verrassing.

1 like

Beter laat dan nooit :+1:

Gefeliciteerd met zowel je TH als met deze Sub, en een beetje geluk mag men ook wel eens hebben. Wens je natuurlijk veel draagplezier, met zowel je TH als je Sub :+1: :ok_hand:

We houden je in de gaten he, maar goed dat je hoopt zegt :wink:
Wat moet je anders met zoveel horloges, je kunt er maar 1 dragen toch zei deze gek :rofl:

1 like

Gefeliciteerd!! Lekker geregeld zo snel :+1:t2:

Een mail sturen naar de en AD en dan überhaupt een reactie terugkrijgen. Jeetje, dat is me nog nooit gelukt :nerd_face:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

1 like

Nice, gefeliciteerd!

1 like

Heb je al een mooie opbergdoos gekocht voor deze schitterende aankopen van dit jaar?

1 like

Ik heb wel een mooie opbergdoos, maar ben wel opzoek naar een luxere en kwalitatief betere opbergdoos

1 like

Over een paar weken is de rikketik, wellicht vind je daar een leuke. Succes met de zoektocht en veel plezier met je prachtige aankopen

1 like