Net als bij Rolex, zijn de staal/gouden modellen de minst gezochte. Houd daar rekening mee wat betreft de eventuele latere wederverkoop. En, de officiele servicekanalen zijn giga-prijzig - en steeds verder toegeknepen. Het hele Nederlandse JLC-atelier (Richemont) is recent opgedoekt.
Wat denken jullie van deze JLC reverso’s? Zit dit in een juiste prijscategorie?
Marie-Jeanne
Thanks
Dank voor je voorstel. Ik heb twee foto’’s gepost van de reverso’s die Burger te koop heeft. Vind je deze goede deals?
Marie-Jeanne
Tja, ze ontlopen elkaar niet zoveel. Je zou ze naast elkaar moeten leggen. Dit model is misschien ook wel voor een iets lagere prijs elders op internet te koop, maar dit is een vertrouwd adres waar je kunt gaan kijken in een trouwens prachtige winkel in de mooiste stad van Limburg
Ik weet niet hoe groot je bent en hoe groot je polsen zijn maar ik denk dat voor de huidige smaak het model lady wel aan de kleine kant is.
Waarom ga je niet eerst in een winkel proberen welk formaat jou het beste bevalt.
Dan zie je meteen of je liever staal, bicolore of goud wilt en met of zonder diamantjes.
En daarna kun je beter focussen bij je zoektocht op de interwebs.
Succes en veel plezier.
Let even op dat je alleen bij JLC de juiste pakkingen krijgt! Zelfs Wesselink en Vreeker konden er niet aankomen. Anders heb je wel een service maar ligt vochtschade op de loer.
Deze zou van 2019 zijn?
groetjes,
Marie-Jeanne
Volgens de handelaar in Brussel( is er al jaren ) is ze nagekeken, gepolijst en 3 jaar garantie.
M-Jeanne
Toch apart dat ze dat nodig achten bij een horloge van een jaar oud…
Nagekeken is wat anders dan “een service gehad”. Gepolijst? Wellicht zaten er was krasjes op? Maar 3 jaar garantie, mits van een serieus bedrijf klinkt wel prettig.
@Sammy Aangezien je van België komt zou ik zeker eens bij Artisan du Temps gaan kijken (Ukkel/Brussel). Daar had ik mijn Reverso ook vandaan (ondertussen reeds verkocht ), zijn erg sympathieke en bekwame mensen. Ik zou er zonder twijfel opnieuw iets aanschaffen.
Ze verkopen ook steeds met garantie en hebben een eigen atelier. Ze hebben momenteel ook verschillende Reverso’s te koop staan trouwens.
Mooi dat ze het horloge nagekeken hebben maar twijfel aan de kundigheid, band zit er namelijk verkeerd om aan. Één vouwsluiting open je altijd van je af en deze zit op de kop. Ook logo staat dan verkeerd
Dat doe ik zelf ook wel bij bepaalde sluitingen…