Hey ik kan een tweedehands ongedragen Tag Heuer kopen, de garantiedocumenten zijn er bij en ingevuld, helaas is de factuur niet meer beschikbaar en dat voor een horloge van pas 1 jaar oud en dat vind ik maar raar. Ze is te koop op chrono 24 en betalen via een derde.
Iemand goede raad voor mij??
Alvast bedankt
Eddy
Hey bij twijfel niet inhalen
waarom, ik heb van sommige horloges ook geen factuur meer, nergens voor nodig en al helemaal niet voor garantie als die internationaal is. Gewoon wat van de prijs af pingelen: “er is geen factuur bij toch” en door. Box en garantie zijn waardevoller.
Precies…
Een foto van het betreffende horloge zal de reacties op je vraag doen toenemen.
Er zijn erg goed gelijkende nep Tag Heuers te koop. Waarschijnlijk worden die ook wel via Chrono aangeboden, meestal door particuliere verkopers.
Het voorbeeld wat je beschrijft, daar zou ik ver van blijven. Liever iets meer betalen via de Authorised Dealer.
Ik heb, een paar weken geleden, mijn Aquaracer van een AD uit Italië via Chrono gekocht.
Met een leuke korting én een echte TH.
Liever pas advies geven als je op de hoogte bent van alle feiten inclusief foto’s.
Alleen omdat er geen factuur bij zit?
Een ontbrekende factuur is niet meteen een rode vlag.
Als deze derde de Trusted Checkout is, ga je gang! Zo niet zou IK er ver van blijven, ook een foto geeft geen zekerheid. Perfect nagemaakte Aquaracers gezien, niet vanaf een foto te beoordelen. Geef advies, daar hoef je het niet mee eens te zijn. TS bepaalt toch zelf wat hij doet?
Serienummer van horloge vergelijken met het pasje (als die er wel bij zit). Daarnaast staat er een qr code op het pasje. Als je die scannt kom je op de website van Tag Heuer uit en kan ke gegevens zien van het horloge incl. garantie. Als dat klopt lijkt het me wel legit.
Het is betalen via escrowservice. Ik denk wel dat hij echt is want ik bood tweemaal en hij wou hem niet laten gaan. Pas enkele dagen later was hij akkoord omdat hij niet verkocht geraakte voor zijn toch al mooie vraagprijs
Hey heel erg bedankt voor je goede raad
Mvg
Eddy
Je hebt dus een deal? Zo ja, alvast veel plezier ermee! Foto’s worden gewaardeerd!
Beste minicdo, eddie
Om welk type gaat het. Vaker zijn er adressen bijv. Outlet roermond waar bepaalde type horloges met flinke kortingen verkocht worden. Met garantie,factuur,box en nieuw. Pas een gekocht…goedkoper dan gebruikte op chrono
Hey het gaat om een tag heuer cal 16 blauw ongedragen en 1jaar oud tegen een nette prijs
Thx
Even voor de beeldvorming…
Deze is het maar op metaal en met bijhorende pasje met qr code en een bankafschrift van de aankoop bij Gassan Diamonds Amsterdam
Ik ga de verkoper ontmoeten
Gr Eddy
Mooi exemplaar. Ook nog voor gestaan maar is het uiteindelijk niet geworden. Was op zoek naar deze voor een betere prijs maar uiteindelijk tegen een andere aan gelopen en die gekocht. Maar deze blijft ook mooi. Succes en hoop dat je slaagt.
Welke kocht je dan ? Ben benieuwd