Dit horloge heb ik jaren geleden geërfd en draag het sindsdien. Ik krijg de laatste tijd veel complimenten over het horloge, schijnbaar is het een gewild model. Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de echtheid geworden. Ben er sowieso heel blij mee. Wie kan hier zien of dit echt zou kunnen zijn? Vetgedrukte tekst
Bij mijn weten is er nooit dit type guilloche plaat gebruikt voor een must tank, de wijzers zien er wat vlak uit,… Ik zeg fake. @Horloge24 is kenner dacht ik.
Helaas nep. Kroon heeft niet de juiste vorm. Wijzerplaat hoort geen guilloche te hebben. Plaqueorg wat “plaque or g” hoort te zijn. Moet ik verder gaan?
- edit - toch niet de juiste info, geen verwarring.
Doe eens, want ik neig er naar dat deze eigenlijk best kan kloppen. Met name door de tekst achter op de kast. Meestal kan ik me vinden in jouw oordeel, maar nu twijfel ik.
Dit is niet uitzonderlijk.
Weinig fotos om een weloverwogen oordeel mee te kunnen vormen, foto van glasbolling alsmede totale voorkant en close up kroon waren absoluut handig geweest, dat gezegd hebbende als ik dit zo zie, absoluut een originele
Inderdaad een imitatie Cartier, had het direct al gezien maar kijk eigenlijk graag even naar de reacties van anderen.
Deze wijzerplaat hoort op een gouden Louis Cartier Tank en de gaten voor de bodemschroeven zitten iets te ver naar buiten.
Kroon is niet juist en de as van de minuutwijzer hoort een gepolijst kopje te hebben zonder kring
Weer wat opgedaan.
Ja, nu zijn alle kansen om er een vrijdagtopic van te maken wel op.
Vooral linksonder is slecht gedaan. Zou me niet kunnen voorstellen dat Cartier zoiets zou verkopen?