Goedemorgen, heb deze twee schitterende horloges op het oog, kan alleen niet kiezen… Welke zou jij kiezen?
De eerste lijkt me tijdlozer en daarmee ook voor de langere toekomst interessant.
De laatste 2 jaar ?? zijn de zwarte “DLC” behuizingen erg populair maar kans is groot dat het een tijdelijke hype is en straks niemand meer een zwarte kast wil … maar ik kan niet in de toekomst kijken
Ik vindt de tweede de mooiste
Logo op de tweede komt niet mooi naar voren. Maar die is wel stoerder. Nog nooit van het merk gehoord, trouwens
Ik vind de eerste het mooist, want ik hou niet zo van zwarte horloges.
Ik zou voor de eerste gaan, groen op zwart is op zich wel geinig maar vermoed dat dat van korte duur zal zijn terwijl die witte dial mooi zal blijven. Succes met je keuze!
Zeker de witte met de blauwe wijzers, wat een mooi klassiek horloge.
Duidelijk de eerste.
Die eerste is witgoud toch? Dan zit er ook nog wel een prijsverschil tussen de twee (4,5k voor de PVD vs 11,5k). Ik vind ook weinig terug over het uurwerk dat gebruikt wordt.
Is een Oostwezel toch?
Ik vind bij beide exemplaren het SHOCK-SYSTEM in kapitalen veel te dominant aanwezig. En waarom heeft de ‘dresser’ een flieger-kroon en de Flieger een gewone kroon?
vind persoonlijk de tweede (zwarte) wat goedkoop ogen. De eerste is fraai, echter[quote=“acour_jeroen, post:11, topic:132096”]
Ik vind bij beide exemplaren het SHOCK-SYSTEM in kapitalen veel te dominant aanwezig.
[/quote]
ik ook
haha idd goed gezien, echter ben niet zo kapitaalkrachtig dus wordt ‘gewoon’ staal…
Wil je lume? dan Nr2
De R.O heeft zijn verbintenis met de ruimtevaart dus vind
ik ook de military/pilot look meer toepasselijk.
Zijn er nog andere kleuren lume verkrijgbaar?
Nou, nou, die verbintenis is wel een beetje zelf gecreëerd hè? Van een ‘space-heritage’ zoals de Speedmaster is niet écht sprake. Bovendien is een SHOCK-SYSTEM niet zo nuttig zonder zwaartekracht ;-)…
Is onjuist
Is min of meer ook zelf gecreëerd en wordt tot op de dag van vandaag
tot de bodem toe uitgemolken.
Stond ook een - Ik begrijp je overwegingen
‘min of meer’ - Hoe dan ook was de Speedmaster een door NASA geselecteerd missie-horloge (testrapporten wel eens voorbij zien komen) en niet het privé-horloge van één astronaut.
Er waren enkele andere gegadigden, Speedmaster is er op het laatste moment bij gekomen.
Hij is eigenlijk gekozen omdat de astronauten het een prettig horloge vonden.
https://www.fratellowatches.com/speedmaster-became-moonwatch/
Ik zal me eens beter gaan inlezen dan.
Beide horloges vind ik, m.u.v. enige storende elementen, totaal nietszeggend.