Twijfel, hmm, welke zal het zijn

Wat?!?! Wil Limburg nu ook al onafhankelijkheid??
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou dat een probleem zijn ;-)?

Ik ben voor een vrij en onafhankelijk Corruptiƫ.

1 like

Bloeiende auto-industrie, relevante waterweg, fossiele brandstoffen, toerisme… Ik zou het wel weten!

Ik vind die schokprotectie die Roland Oostwegel maakt technisch wel sympathiek. Hij maakt die horloges in 3 maten, (39,5 - 40,5 - 41,5mm), ook positief. Maar de vormgeving spreekt mij persoonlijk helemaal niet aan. Verhoudingen van dimensies (maten van wijzers, indices, fonts, etc. niet uitgebalanceerd zeg maar).
Vind de afwerking ook niet indrukwekkend, kijk naar datumvenster, PR wijzer bv:

Ik voel me bijna schuldig dit te schrijven, want ik gun een kleine ondernemer die zijn nek uitsteekt zijn succes. :smirk:

Geen enkele Speedmaster die te koop is, is op de maan geweest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou echt gaaf zijn als Buzz Aldrin z’n maanspeedy ooit op de markt komt. Als je dacht dat de Paul Newman Paul Newman belachelijk veel opbracht, kun je dan je lol op.

On topic: kweenie. De zwarte PVD vind ik echt niks, en de eerste…tja, is absoluut een mooi horloge. Niet per sĆ© onderscheidend, maar wel mooi. Ik heb er toevallig ooit een in het echt gezien (een R.O.1 dan) en ze komen ā€˜in real life’ wel veel mooier over dan op de plaatjes. Toch vind ik het witgoud weinig toevoegen en zou zelf vƩƩl liever de blauwe stalen hebben voor ong. een kwart van de prijs:

Nog liever zou ik een R.O.1 hebben (de chrono). En dan met name de bi-compax classic in staal. Nog steeds slechts een derde van de kosten van je eerste optie. Wel meteen dat spuuglelijke bandje in de kliko dan.

Bouwkwaliteit is goed, maar t is geen Rolex of Omega…
Draag de mijne niet vaak, maar als, dan met veel plezier
Het was mijn 1e duurdere horloge, achteraf bezien had ik voor dat geld als 1e duurdere een ander gekocht. Wat flink meespeelde was dat ie Roland een (sympathieke) stadsgenoot is.

2 likes

Iedereen bedankt voor de reacties. Foto’s zijn lastiger te beoordelen dan in het echt. Ik kan je zeggen dat ik ze erg mooi vind. Ook in mijn handen gehad…Roland is een kenner, die ook de tijd voor je neemt…ben het inderdaad eens dat de eerste tijdlozer is, echter bij de tweede twijfelde ik…op foto stuk minder dan in het echt… (smaken verschillen:)

Niks aan

wat is de reden dat je deze niet had willen kopen dan, buiten jouw medeleven met Roland…?

Zou ze beide niet kopen. Domweg omdat ik ze niet mooi vind, daarbij het hele shock gebeuren niet interessant genoeg.

Hahaha ik dacht het ook om een max 250 euro klokkie ging, mijn hemel wat een bedrag. Maar goed, ieder z’n ding.

haha koop deze graag van je over, echter drie chronos maken het een klein beetje onrustig…

De eerste is een wat veiligere keuze, maar de zwarte zou mijn optie zijn

1 like

Van medeleven was geen sprake, vond het gewoon leuk dat het een horloge uit mijn stad is.
De reden dat ik het niet als 1e horloge had willen kopen? Achteraf gezien wist ik veel te weinig over horloges en ook niet dat er nog zoveel zouden volgen; als het bij dat ene horloge, de RO1, gebleven was, was er niets aan de hand. Maar ondanks dat ik het een heel mooi horloge vind, is er nog veel meer te vinden voor dat geld.

ik ben heel erg benieuwd wat gezien de stijl, voor jou dan opties zijn

Als het tussen die 2 gaat dan ga ik voor de zilveren plaat.
Maar mij persoonlijk spreken ze niet aan.

Succes met je beslissing!

Deze o.a…

3 likes

Goedemorgen, idee, zou de pvd zwart passen bij de witte classic boven? #durftevragenenmeetedenken :wink:

bedoel dan de bezel, dus de zwarte bezel op de classic