Twijfel mbt verkoop/ruil

[URL=http://s273.photobucket.com/user/cmkooi/media/IMG_20170311_221811_zpsjbvt2hwo.jpg.html][/URL]

Hallo,

Een tijd lang heb ik verzameld. Omdat wij gingen verhuizen heb ik alle horloges weg gedaan op 1 na. Het moest de 116710blnr zijn als mijn enige Rolex… maar dan wel met jubilė band.
Heb er een tijd veel plezier van gehad. Soms op jubilė en soms op de oyster. Maar de seadweller 116600 blijft lonken… vind dit een prachtig horloge met de toolwatch eenvoud.
What to do…what to do…
116710blnr verkopen en de 116600 kopen.
Of de 116600 uit mijn hoofd zetten en de 116710blnr weer gaan waarderen.

4 likes

Als je overweegt hem weg te doen dan moet je doorpakken. Dan heb je er in je horloge hart al afscheid van genomen :wink:

3 likes

Jep gewoon sea dweller kopen dan toch. :+1::+1:

Ide heeft gelijk.

En toch wil ik graag zeggen: Nee joh gekkie, mooi die BLNR houden!

1 like

Gek… bij mij is het net andersom…:confused:

2 likes

Wel jammer om een BLNR in te ruilen voor een “gewone” dweller. Zo’n gewone dweller is dan wel een beetje saai in vergelijking met je BLNR. Ik zou wachten op de red-line dweller van deze Basel world :smile:

Met 4 jaarvwachttijd en zoals ik ergens las 43mm… nahhhh

Lekker jezelf blijven…behalve als je Batman kunt dragen

Ik voorspel een ruil :wink:

3 likes

Ik zou degene houden die je nu hebt.

Andere horloges blijven toch lonken. Ook al zou je voor de seadweller gaan, komt er op den duur weer een ander horloge langs waarvan je denkt, misschien heb ik die wel liever.

Of je kan natuurlijk ook gewoon steeds flipperen als je er een beetje op uitgekeken raakt.

Maar in 1 horloge to rule them all geloof ik zelf niet zo.

1 like

Ik ben het helemaal met je eens dat andere horloges toch blijven lonken. Of je liefde voor horloges in het geheel moet ophouden, maar dat is onwaarschijnlijk.

In al die jaren ben ik er eindelijk een beetje achter welke style van horloge mij het meeste aanspreekt. En dat was al een heel gedoe. :wink:

Reden om alle horloges te verkopen was eenvoudig een financiele reden. Ik ben niet vermogend en het was voor mij een hobby en tegelijkertijd mijn spaarpot. 1 overhouden ging nog wel en ik heb er veel plezier aan. Maar ja… die twijfel he :slight_smile:

Gewoon lekker houden. Originele keuze voor wat betreft Rolex en een tijdloze beauty.

Ik vind persoonlijk de SD mooier, maar de BLNR is ook prachtig. Kans bestaat dat je na een paar jaar SD daar weer hetzelfde gevoel over krijgt. Aan de andee kant…who cares. Die dingen raak je altijd keurig weer kwijt. Houdt de liefhebberij een beetje gaande.

1 like