Na aanschaf van mn gouden navitimer welke met veel plezier alweer een week om mijn pols zit heb ik van de verkoop wat bewaard voor een 2e horloge.
Aangezien ik rond de 3 k over heb is de keuze voor mijn eisenpakket niet super groot het moet minimaal een horloge worden met 45mm diameter of groter. Nu ben ik aan het vergelijken tussen de super avenger 1 baton wijzerplaat en de super avenger2
Vind de pro2 band mooier en vooral de band aanzet mooi. Nadeel vrij hoog horloge.
Bij de SA2 is de hoogte beter maar vind ik de band minder en de band aanzet heel lelijk/lomp.
Helaas niet de gelegenheid om ze in het echt te passen momenteel. Wat vinden Julie?
zo te lezen vind je ze allebei niet perfect, en dat zal morgen of overmorgen niet anders zijn, dus ik zou zeggen kijk voor een ander model/merk met een hoogte en band die je wel mooi vind
en ook vooraf kunt passen.
Als ik moest kiezen uit deze 2 zou ik voor de onderste gaan. Maar ik sluit me aan bij Carpe_tempus. Als je twijfelt, niet doen.
Bovenste glimt me tegemoet. Beetje too much. Maar de wijzerplaat vind ik wel heel mooi. Hoewel ik het logo weer wat groot vind. Bij de tweede vind ik de numerals niet fraai en al helemaal niet omdat ze afgekapt zijn.
Maar volgens mij levert met een budget van € 3.000 zoeken naar een wat groter horloge juist bijzonder veel mogelijkheden op. Of moet 't per se een Breitling zijn en dan ook nog een uit een beperkt aantal modellen?
Aan deze denk ik dan ook, als je naast je Navitimer per se een Breitling wilt, neem er dan één die tenminste onder een overhemd past…
Dick
Bij het lezen van de topictitel dacht ik even dat de vraag was óf je een tweede horloge moest aanschaffen. Silly me.
Wat je vraag betreft. Rustig aan doen. Je hebt net een topper aangeschaft, haast voor een volgende is nergens voor nodig toch? Als de beide door jouw genoemde exemplaren het niet zijn komt er vanzelf wel iets op je pad dat het wel is.
Een avenger skylabs een optie? Die is volgens mij 43 of 44mm
45 of groter? Ben je 2 meter breed ofzo?
Klopt ik ben geen kleine jongen
Tnx die vind ik te dik in combi met de diameter
Via deze de band van de superocean niet mooi en wil graag horloge hoofdzakelijk stalen band dragen
Vind bij de meeste merken geen horloge hoewel de omega po ook een kanshebber is
Is een tudor big block geenmooie optie? Of wellicht een heritage chrono?
Beiden mooi maar tudor is voor mij veel te klein en de heritage heeft geen mooie stalen band vind ik persoonlijk anders had ie grote kans gemaakt
nu ben ik wel benieuwd naar hoe groot je bent
Waar ben je bang voor? Te groot of te klein is een zelf opgeworpen belemmering, als het ervoor zorgt dat je er een anders mooier horloge voor laat staan. Ik draag met plezier 33/34mm.
Als het bij Breitling mag blijven, je een grote klok wilt, de pro2 mooi vind, en het een quartz mag wezen…

Als je de emergency 2 voor rond de 3k kan vinden laat het me dan even weten😜 mooie klok!!
Zal ik doen, alleen heb ik ze dan allemaal opgekocht om voor het dubbele weer te verkopen
Mijn plaatje Is v n emergency mission.