Twijfel over aan te schaffen horloge

Stelde het net voor thuis… ze ging lachen. Weet nu niet of dat een goed of slecht teken is…

Sowieso een goed teken, want ze heeft gevoel voor humor !

1 like

Voor dit bedrag zou ik naast gebruikte Tag Heuers of Breitlings, ook een kijken naar nieuwe of gebruikte Oris modellen. Oriëntatie zou ik doen via Chrono24, dan zie je naast gebruikte modellen ook dat er genoeg grijze dealers onder de MSRP bieden. Bij Oris soms 30%, terwijl dit erg mooie en goed afgewerkte klokjes zijn met behoorlijke presence.

Betrouwbare grijze dealers zitten o.a. in Duitsland, maar ook Spanje goede ervaring. Italie is goedkoop maar communicatie is vaak slechter en niet allemaal betrouwbaar. Zelf koop ik nieuw bij voorkeur bij Duitse grijze dealers, en 2e hands hier op horlogemarkt. Recent nog deze Oris voor minder dan de helft van de nieuwprijs gekocht:

Net gisteravond verkocht… helaas!

1 like

Voor 1000 euro minder ook nog wel. Je moet wel zoeken, en bereid zijn een B-merk op de wijzerplaat te hebben (maakt voor de techniek en kwaliteit doorgaans niets uit). Staat een hele leuke 7734 op MP momenteel, die rond de 325 weg kan schat ik zo. Je mag zelf zoeken. :wink:

…kun je voor de 1000 die je overhoudt een nette gebruikte TH kopen…!

haha, je lijkt wel een vrouw…

Kan me jouw topic t.b.v. de Verstappen horloge nog herinneren.

Wacht het horloge eerst eens af. Je hebt 'm niet voor niets besteld, wellicht ben je op slag verliefd.

Profiteer van de hype en verkoop die klok meteen weer door.
Volgens mijn kun je 'm 1:1 doorverkopen.
Niet uitpakken en lekker in de stickers laten.

Of vraag er 1 euro meer voor, waarschijnlijk raak je 'm wel kwijt… :slight_smile:

Als je voor de koop al twijfelt, zegt dit eigenlijk al genoeg.
Doorschuiven en (rustig, ja is moeilijk, weet ik…) verder kijken.

Succes !!!

Hieruit blijkt maar weer eens: Verstappen gaat sneller dan het licht!

de verstappen editie is een maand uitgesteld. Kreeg net een mail. Ga denk ik maar op zoek naar iets anders en dan komt max volgende maand wel