Houd het verkoop gedeelte van dit forum eens in de gaten. Komen regelmatig leuke horloges voorbij in jouw prijs categorie. Een Speedmaster Reduced staat er meen ik nog een te koop?
En wellicht iets meer out of the box. Voor 1400 kan je een hele leuke vintage Valjoux 7733 kopen. Zijn over het algemeen erg leuke kleurrijke horloges die de laatste wel echt een vlucht lijken te nemen. Ben zelf in ieder geval wel fan van de 70’s styling.
Heb 10 procent aanbetaald. Ga hem denk ik wel kopen, maar als ik echt iets gaafs tegen kom dan neem ik 10% graag voor verlies. En wellicht krijg ik mn aanbetaling eventueel terug omdat het model utiverkocht is, dus vraag genoeg.
Kan iemand een link geven naar die Speedmaster? Krigj het zelf niet gevonden.
Begrijp me niet verkeerd. Vind de Tag Heuer erg mooi en wil hem zeker kopen. Maar zat opeens te bedenken wat ik nog meer met dat geld kan doen.
Merk op dat de Speedmaster reduced toch wel een pak kleiner is dan de Tag Heuer. De Speedmaster Moonwatch is ongeveer even groot (net iets kleiner denk ik) maar gevoelig duurder.
Reduced is 39mm, Moonwatch is 42mm. De 3mm kunnen veel verschil uitmaken (in omvang en in euros) en hoe prachtig ze ook beiden zijn (om eerlijk te zijn, de Reduced die te koop staat is van mij ), ik zou ze beiden niet rangschikken onder de noemer Dikke Klokken. De Tag past daar beter bij, de Speedmaster is toch meer een klok met een verhaal dan een klok die fors aanwezig is om de pols.