Twijfel over duiker

De meest linkse was er gisteren nog, prospex save the ocean. Met korting €350,-…

Edit foto gedraaid, de bovenste in dit geval.

Thanks, ja sinds vandaag te koop
Mijn 1521 Black blasted
.


Zie 't blauwe gedeelte😃

3 likes

Die Glycine waar @Fate_Amenable_To_Change het over heeft is super. Heb je een echt Zwitsers horloge voor een hele schappelijke prijs. Heb hem zelf ook en komt overigens hier ook nog wel eens 2e hands voorbij.

En als het echt om de 2 Seiko’s gaat zou ik voor de SRPC23 gaan. Vind de wijzers van de SRPB51 niet mooi. Maar dat is natuurlijk wel persoonlijk.

Veel plezier en succes met de keuze!

2 likes

Voor net ietsje meer dan 500 kan je ook de sbdc053 kopen. Wel op rubber. Maar met saffier en diashield polishing. En als je zwart mooier vindt. Ik heb de sbd051 ook te koop gezien op rubber.
Ik heb horloge zelf via eBay uit Spanje laten komen.

2 likes

bovenste doen!

1 like

Tussen de twee waar je uit wilt kiezen zou ik ook met afstand voor de bovenste kiezen.

1 like

Zou ook voor de bovenste gaan!
Zag ze van de week hier op het forum voorbijkomen en ineens sloeg er een klein vonkje over, ben bang dat ik nu ook een samurai wil…:grimacing:

1 like

Ik zou de Samurai op dit moment ook eerder kopen dan de turtle. Ik ben alleen heel bang voor de allignment problemen van Seiko, ik zat er aan te denken om dit aan mijn plaatselijke juwelier uit te leggen om te kijken of hij aan de leverancier kan vragen of er problemen zijn met de allignment. Heb alleen geen idee of dat mogelijk is.
Op monsterwatches.nl stonden ook samurais aangeboden maar omdat monsterwatches geen fysieke winkel heeft mogen ze nu geen prospex modellen meer verkopen, erg jammer want de prijzen waren op monsterwatches altijd erg goed.

Monsterwatches geen Prospex modellen meer verkopen? Heb ik wat gemist?

Boven budget(700), maar deze is wel echt heel erg gaaf! Is een reissue van het origineel uit "67. Heb hem zelf nog niet om de pols gehad, maar is volgens mij een topper! Is dit jaar in Basel geïntroduceerd en wordt nu uitgeleverd.

Er stond op de facebook van monsterwatches dat seiko een nieuw beleid heeft, zodat online winkels bepaalde modellen niet meer mogen verkopen. Dat is wat ik er van begrepen heb.

1 like

Had deze ook gezien inderdaad, deze vind ik bijzonder gaaf.

1 like

Ik zie het ja! Wat balen zeg! :scream:

Ja man, een onwijze domper. Hopelijk is het mogelijk om een shop in house te hebben, maar ik vrees het ergste :sweat:

Hetzelfde geldt dan waarschijnlijk ook voor Mister limited :persevere:

Persoonlijk vind ik de Turtle leuker.

Heb je ze overigens wel eens irl gezien en om de pols gehad? Dragen imho toch een beetje anders.
Mocht je ze nog niet irl gezien hebben of misschien wil je de Turtle eens op proef hebben, misschien biedt deze uitkomst?

Geldt dit ook bij jou @Voordeligbijdetijd?

Ik vind het erg jammer dat merken als Sinn nogal duur zijn, ik vind dat hun ook een paar mooie duikers hebben. Ik kijk meestal automatisch bij Seiko omdat ik niet zo goed weet welke andere merken er een (instapmodel) duiker maken voor rond de €500,-. Ik zou namelijk ook wel eens iets anders willen

1 like

Kijk dan zeker eens bij de (quartz) Certina’s. Die zijn zeker ook op Ebay erg leuk te vinden.

https://www.deepbluewatches.com/ma102560hopo.html

Vind deze eigenlijk ook wel gaaf, maar ik weet niet of het merk echt heel goed is. Ik weet er niet zo veel over, iemand ervaring met het merk Deep Blue?