Twijfel over Hamiltom Khaki

beste allemaal,

graag jullie menig over het volgende:

Ik heb een voorkeur voor horloges met een ‘‘military style’’ of pilot uitstraling.
Kwam tijdens mijn zoektocht een Khaki 42mm tegen voor een aantrekkelijk prijs tegen.

Maar…twijfel over de glanzende bezel. Vind dit niet echt passen bij de '‘voorkeurstijl’

Heb het horloge nog niet in het echt gezien maar ben benieuwd naar jullie mening of suggesties voor alternatieven.

Groeten,

Marco W

Heb je misschien een foto?

Ik heb deze

En hij bevalt me goed, op 2 punten na. Door de grote lug2lug afstand, valt de band niet zo mooi over mijn pols, en de geschroefde kroon voelt na het uitdraaien een beetje wiebelig aan.

Bedoel je deze?

Krijg je geen spijt van. Draagt comfortabel. De glanzende rand stoort niet en is niet overdreven gevoelig voor krasjes oid.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,254970

:wink:

Hoi,

Ik kan me je dilemma wel een beetje voorstellen.
Ik zou em zelf liever meer mat hebben.
Aan de andere kant is het geen grote bezel, dus in het echt kan het best mee vallen.
Het is verder ook een niet al te drukke klok.
Zoiets moet je gewoon in het echt gaan zien.
Om je pols doen, en dan weet je het.

Groet,

Nico.

het gaat om deze versie

http://www.i3watch.com/nr.asp?spid=8515&splx=029

Marco W

Dag Marco,

Ik heb identiek de zelfde en ik ben er heel tevreden mee.
Heeft de uitstraling van een precisie instrument, vind ik wel leuk.
Tijd is heel nauwkeurig af te lezen en de shiny bezel is helemaal niet storend.
Heeft inderdaad een pilot a military uitstraling, dus twee voor de prijs van een!

Stefaan

Gewoon in het echt om de pols bekijken. Bij twijfel niet doen,
er is zoveel meer te koop.

Veel succes!

Dank voor de wijze raad.

Ik moet maar eens live gaan kijken.

Groeten,

Marco W

Heb zelf deze

en de gepolijste bezel stoort mij ook niet. Vond het eerst niet zo passen, en had toen gewild dat de bezel ook geborsteld was. Maar aangezien de wijzers en het achterdeksel ook gepolijst is (en ik nu ook een gepolijste gesp op heb gedaan) vind ik em eigenlijk wel mooi zo.
Jammer alleen dat de power reserve niet klopt… 12 uur of 12 dagen? Na het strippen van 't uurwerk (of eigenlijk al bij de wijzerplaat), is te zien dat het zo een 44 uur is. Staat namelijk zelfs op het uurwerk in 't rood. Hoe krijgen ze het dan nog verkeerd op de wijzerplaat?? :stuck_out_tongue: