Zoals jullie weten komt de limited eraan.
Ik ben benieuwd wat deze gaat worden, maar ik heb ook de mogelijkheid een ander speciaal horloge te kopen.
Ik weet niet of iemand het gevolgd heeft, maar op WatchUSeek zijn ze bezig geweest met een duikhorloge.
Het zogenaamde Dive Watch Project. Afgekort de DWP.
Deze is klaar en ik vind hem erg speciaal. Er zijn 100 exemplaren en ik heb de kans er een te nemen.
Kast is speciaal voor het forum ontworpen. En het hele horloge door invloed van de members.
Nou ja, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Ik hoor trouwens net dat ik hem waarschijnlijk aan een betere prijs kan krijgen dan ik dacht. dan zou ik niet zo heel veel meer kwijt zijn dan de maximale prijs van de limited hier. Ik geloof dat mijn twijfel weg begint te ebben.
Nu mijn vriendin nog overtuigen, de witte jellyfish is ook onderweg.
Ik vind het jammer dat ze niet wat meer aandacht aan de wijzerplaat, indices, wijzers hebben besteed. tikkie doorsnee. De vorm van de lugs is wel mooi, zoals in filmpje gezegd wordt, voor iemand met een dunnere pols wellicht daardoor ook nog draagbaar. De band vind ik erg mooi, leuke divers extension maar zo’n sluiting (waarbij je met 2 knopjes ontgrendelt) is denk ik helemaal niet handig op een duiker, de kans dat ie spontaan opengaat is vrij groot denk ik…
Deze had ik gemist… Wel een klok helemaal naar mijn smaak, lekker grof. Zonder dat ik het hele draadje heb doorgelezen zou dit een bijzonderdere limited kunnen zijn dan de “onze” wordt. Als ik zou moeten kiezen tussen bijvoorbeeld Steinhart en deze, werd t ongetwijfeld deze…
divers extension maar zo’n sluiting (waarbij je
met 2 knopjes ontgrendelt) is denk ik helemaal
niet handig op een duiker, de kans dat ie spontaan
opengaat is vrij groot denk ik…
Dat valt wel mee de tissot PRC200 heeft ook zo’n sluiting.
Je moet ze echt allebei tegelijk indrukken wil hij opengaan…
Is mij nog nooit spontaan gebeurd eigenlijk.
Ik had hem al eerder gezien. Vind hem zelf wel stoer, maar het zal me niet heel erg verbazen als er regelmatig wat DWP’s op de salescorner te vinden zijn.
Ik zou zeggen Marco, Go for it.
Maar lees zojuist, dat je hem al hebt besteld en binnen krijgt.
Erg fraai en robuust horloge.
Stuur je tevens een PB tje.
Wow! Ik vind deze erg mooi. Lekker dik en schuin weglopend, beetje ala Oris.
Heb gemist hoe groot deze eigenlijk is.
De band vind ik wat minder mooi aansluiten op de kast maar wel weer mooi is de diversextension in de sluiting.
De band is ook speciaal gemaakt voor de kast zodat je de ronding van de kast en curve van de lugs altijd ziet.
Hij is op de bodem 45 en de bezel 43 als ik het goed heb.