Twijfel, Sinn 104 of

Afgelopen zaterdag de Tudor Heritage Black Bay 36 om de pols gehad, omdat ik op zoek ben naar een goede (semi-nette, zwarte) toolwatch voor naast mijn Eza. Het horloge had niet het wow eff’ect dat ik er van verwacht had. De zoektocht gaat dus verder. Nu ben ik aan het kijken naar een Sinn 104 St Sa A. Iemand ervaring met dit horloge? En welke alternatieven zijn er?

Hieronder nog een pwristshot van de black bay.

1 like

Heb de 104 ST SA I gehad, droeg erg prettig en was erg comfortabel. Overweeg nu ook een A te kopen

Ik vind de Sinn een stuk mooier

Sinn 556i is nog iets netter dan de 104.

1 like

De Tudor lijkt een beetje klein, is ook een 41 mm versie als ik mij niet vergis. De 104 is een hele mooie, maar ik ben bevooroordeeld :wink:

Wel mooi de BB

4 likes

De Sinn staat ook op mijn lijstje :-). Alleen een keer in het echt zien en dat valt niet mee.

Die vind ik ook schitterend en inderdaad misschien beter voor op kantoor (lichte twijfel over de hands, maar voor die prijs…). Zou je die op staal aanraden of juist op leer/ruberr? En bevalt hij na een aantal weken/maanden nog steeds even goed?

Maar ook saaier :thinking:

Die vraag zou ik niet aan Candide stellen. :joy:

5 likes

Op staal

1 like

Oke, Candide heeft me overtuigd van de Sinn 556. Volgende dilemma, de 556i of anniversay. Tips en ervaringen?

1 like

Is de anniversary ook op staal leverbaar? Ik heb een 656a zonder stalen band gehad maar het lijkt me prettig om de stalen band erbij te hebben.

Dat is hij zeker.